خانهمقاله‌ها
چگونه همزمان به چند اکانت در اینستاگرام وارد شویم؟

چگونه همزمان به چند اکانت در اینستاگرام وارد شویم؟

در این مطلب، نحوه ورود همزمان به چند اکانت در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام را به شما نمایش خواهیم داد.
۱۴۰۲/۷/۲۴

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های شبکه اجتماعی اینستاگرام، امکان ورود همزمان به چندین اکانت است. این قابلیت برای افرادی که از اکانت‌های حرفه‌ای و شخصی مجزا استفاده می‌کنند؛ واقعا لازم بوده و آن‌ها را از تهیه گوشی‌های هوشمند متفاوت بی‌نیاز می‌کند. در ادامه این مطلب، با ما همراه باشید تا نحوه ورود همزمان به چندین اکانت در این شبکه اجتماعی محبوب را به شما آموزش دهیم.

image

 

چگونه همزمان به چند اکانت در اینستاگرام وارد شویم؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان، از حداکثر ۵ اکانت متفاوت در کنار یکدیگر استفاده کنند. برای اضافه کردن سایر اکانت‌های خود به این شبکه اجتماعی، ابتدا وارد اینستاگرام شده و سپس روی گزینه پروفایل خود با لوگوی آدمک تپ کنید.

image

 

پس از باز شدن صفحه پروفایل، روی نام کاربری خود در بالای این صفحه تپ کنید.

image

 

در این صفحه گزینه Add Account را انتخاب کنید.

image

 

در صورتی که تمایل به ورود به اکانت‌های دیگر خود را دارید؛ گزینه Log Into Existing Account را انتخاب کنید. اگر مایل به ساختن اکانت جدیدی هستید؛ گزینه Create New Account نیز در این صفحه دیده می‌شود.

image

 

نام کاربری و پسوورد خود را وارد کرده و سپس روی گزینه Log In تپ کنید.

image

 

همانطور که می‌بینید؛ پروسه لاگین کامل شده و می‌توانید به صورت همزمان به اکانت‌های دیگر خود نیز دسترسی داشته باشید. برای جابجایی میان اکانت‌ها، به صفحه پروفایل خود رفته و پس از تپ کردن روی نام کاربری، اکانت مورد نظر را انتخاب کنید.

 

امیدواریم که این مطلب آموزشی، برای شما مفید واقع شده باشد. در صورتی که با مشکل خاصی طی این پروسه برخورد کردید؛ تجربه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

ardalan

۱۴۰۲/۷/۱۱
بیا برات ه ک کنم ...اینستا گرامم ardalan585این ایدی اینستای منه زود بیا اگهوخاستی

علی

۱۴۰۲/۱/۱۱
واقعن دروغه

خسرویان

۱۴۰۱/۲/۱۵
سلام وقت بخیر، ببخشید من دو تا اکانت با یک ایمیل دارم، قبلا با لپ تاپ میتونستم وارد هر دو اکانتم بشم و فیلم کلاسمو ضبط کنم،الان چند روزه که با اکانت اصلیم نمیتونم وارد بشم و ارور میده که پسورد اشتباس در صورتی که پسورد رو درست میزنم بعد هم که ایدیمو وارد میکنم تا لینک برام بفرسته که پسوردمو عوض کنم لینکی برام فرستاده نمیشه و یک کپچا میاد که تایید کنم ربات نیستم، تایید میکنم اما اتفاق خاصی نمیفته؛ در ضمن من با گوشی میتونم وارد اکانتم بشم اما با لپ تاپ نه، خواهش میکنم راه حل بگید من فرصت زیادی ندارم....

مریم

۱۴۰۰/۶/۲۵
سپاس بی کران ازتون پیجم برگشت واقعا یه دنیا ممنونم

نازی

۱۳۹۹/۱۲/۱۲
من رمز یکیو دارم میخوام وارد اکانت اون شوم چجوری برم