خانهاخبار
عکس هایی از نمونه واقعی گلکسی اس7 و اس 7 اج سامسونگ

عکس هایی از نمونه واقعی گلکسی اس7 و اس 7 اج سامسونگ

تا رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ زمان چندانی باقی نمانده است و به همین دلیل اخبار و عکس‌های مربوط به این دستگاه‌ها بیش از پیش منتشر می‌شود.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰

امروز عکس‌هایی از گلکسی اس 7 اج سامسونگ فاش شد. یکی از عکس‌ها پنل جلو دستگاه و نمایشگر این گوشی را به‌خوبی مشخص کرده است. نمایشگر گوشی در عکس نشان می‌دهد که بنچمارک Antutu روی دستگاه انجام شده و امتیاز باورنکردنی 134704 را به خود اختصاص داده است.

 

image

 

گلکسی اس7 اج تنها در ایالات متحده امریکا و چین با تراشه اسنپدراگون 820 عرضه می‌شود و در سایر نقاط جهان تراشه اگزینوس 8890 دارد. البته در عکس مشخص نیست که از کدام گوشی (با تراشه اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8890) تست گرفته شده است. گفته می‌شود اگزینوس 8890 حدود 15 درصد قدرتمندتر از اسنپدراگون 820 است.

دیگر عکس لورفته از گوشی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد؛ پنلی خمیده که از برآمدگی دوربین اصلی هم در آن خبری نیست. در این تصویر تشخیص اینکه آیا از شیشه استفاده شده یا خیر کار دشواری است، اما فریم فلزی گوشی کاملا مشخص است و در توضیحات عکس فاش‌شده آمده که فریم فلزی این بار به‌جای آلومینیوم از منیزیم ساخته شده.

 

image

 

همچنین گفته شده گوشی‌های جدید سامسونگ ضدآب هستند و باتری آنها نیز در مدت 30 دقیقه از صفر تا 80 درصد شارژ می‌شود. پیش‌تر نیز گفته شده بود باتری این گوشی‌ها دوامی دو روزه خواهد داشت.

گلکسی اس7 اج نمایشگر 5.5 اینچی از نوع سوپرآمولد با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل دارد و به 4 گیگابایت رم مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی احتمالا دوربین 12 مگاپیکسلی BRITECELL با اپرچر f/1.7 است و از باتری 3600 میلی‌آمپری نیز بهره می‌برد. گفته شده گلکسی اس7 قیمتی حدود 740 دلار و گلکسی اس7 اج قیمتی حدود 890 دلار دارد.

 

image

 

انتظار می‌رود گلکسی اس7 و اس7 اج روز 21 فوریه، یک روز پیش از شروع MWC 2016 در بارسلونا، در کنفرانس سامسونگ رونمایی شوند.

 

image

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

محمد حسین

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
خدا کنه قیمتش زیاد گرون نباشه البته 4 ماه اول ک قیمت همه گوشیا نجومیه.

mahdi

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
سلام
دوربینش ضعیف نیست بنظرتون چون 12 مگا پیکسله

amir

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
سامسونگ بار دیگه یک غول دیگه داد بیرون از هر نظری سامسونگ فوق العادست چه گوشی های میارنردش چه گوشی های پرچمدارش انشالله قیمتا ارزون شه مردم توانایی خردیشو داشته باشن .....

yh

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
فتوکپی برابر اصل میباشد

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
با سلام. درسته من طرفدار اپل هستم ولی از این گوشی نمیتونم بگذرم. یعنی هر انتظاری از گوشی داشته باشی میتونی تو این گوشی فوق العاده ببینی. صفحه نمایش فوق العاده عالی , باتری فوق العادع قوی ، سخت افزار عالی و همچنین با آمدن اندروید 6 فک کنم از هنگ ولگ کاسته بشه. خیلی گوشیه توپیه خدایی..