خانهاخبار
بهترین گوشی ها برای گرفتن عکس های سلفی

بهترین گوشی ها برای گرفتن عکس های سلفی

آیا شما هم به گوشی‌هایی با دوربین سلفی خوب علاقه‌مندید؟ با ما همراه باشید تا 5 سلفی‌گیر خوب را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰

این روزها یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر گوشی هوشمند دوربین آن است؛ دوربینی که به‌لطف آن می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت‌تر برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی خلق کنید. اما این همه ماجرا نیست! برای اینکه بتوانید عکس‌هایی زیبا از خودتان بگیرید، باید گوشی شما از دوربین جلو یا به‌اصطلاح دوربین سلفی نسبتا خوبی برخوردار باشد. اهمیت این موضوع تا حدی است که برخی کاربران هنگام خرید گوشی اول از همه سراغ دوربین سلفی آن می‌روند.

در این قسمت از مشاور خرید سراغ گوشی‌هایی با بهترین دوربین سلفی رفته‌ایم تا 5 گوشی خوب در رده قیمتی کمتر از 1 میلیون و 300 هزار تومان را به شما معرفی کنیم.

 

HTC Desire Eye

بدون شک دیزایر آی اچ‌تی‌سی یکی از بهترین گوشی‌هایی است که برای گرفتن عکس‌های سلفی پیش روی شماست. این گوشی، همان‌طور که از نامش پیداست، با هدف جذب دوستداران عکس‌های سلفی تولید شده و از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه بهره می‌برد. قیمت Desire Eye در بازار ایران حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان است.

 

image

 

Huawei Honor 7i

این گوشی، که به نام Honor ShotX نیز شناخته می‌شود، همچون دیزایر آی اچ‌تی‌سی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه دارد. در واقع این گوشی از دوربینی 13 مگاپیکسلی در پشت خود بهره می‌برد، دوربینی که با چرخش 180 درجه به دوربین سلفی تبدیل می‌شود. قیمت Honor 7i حدود 1 میلیون تومان است؛ یعنی با دیزایر آی اختلافی تقریبا 200 هزار تومانی دارد.

 

image

 

Honor 6 Plus

آنر 6 پلاس گوشی دیگری از هوآوی است که در کنار مشخصاتی بالاتر از دو دستگاه قبلی، همچون 3 گیگابایت رم و حافظه 32 گیگابایتی، به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم مجهز است. قیمت Honor 6 Plus حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان است و برای کسانی که به دنبال گوشی هوشمند رده‌بالا با دوربین سلفی قدرتمند می‌گردند بسیار مناسب است.

 

image

 

Sony Xperia M5

گوشی Xperia M5 میان‌رده‌ای قدرتمند است که سونی تولید کرده؛ میان‌رده‌ای که علاوه بر داشتن دوربین اصلی قوی (21.5 مگاپیکسل) و دوربین سلفی خوب (13 مگاپیکسل) ویژگی متمایز دیگری نیز دارد و آن ضدآب بودن است. قیمت Xperia M5 در بازار ایران حدود 1 میلیون و 250 هزار تومان است.

 

image

 

Huawei P8

پرچم‌دار سری پی هوآوی، P8، به‌زودی جای خود را به نسل جدید این سری یعنی P9 خواهد داد، به همین دلیل اکنون قیمتی مناسب برای خرید دارد. Huawei P8 دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد و با قیمتی حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

image

 

در ادامه مشخصات این گوشی‌ها را در جدول زیر قرار داده‌ایم تا مقایسه این گوشی‌ها برای شما آسان گردد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

علیرضا

۱۳۹۷/۸/۲۷
بچه ها ببیند من از گوشی هواوی شات ایکس استفاده میکنم یه روز منو پسر عموم با داداشم رفتیم گردش اونجا خواستیم عکس بگیریم شاید باورتون نشه همون طور ک منم باورم نمیشد اولش موقع عکس گرفتن و حتی فیلم گرفتن گوشی من از ایفون ایکس پسر عموم بهتر بود دوربینش حالا با کاراییش کاری ندارم گوشی من از نظر سیستم عامل و سرعت گرد پای اپل هم نمیشه خودشم من این گوشیو 820هزار خریدم ب خدا قسم انقد دوربینش واضح و خوبه ک سونی اکسپریا زد 5پرمیوم هم مقایسه کردیم باهاش باز هم از نظر دوربین گوشی من سرتر بود تعریف نمیکنم ازش ولی اگه یه گوشی هم قیمت بزاری کنارش فرقشون مثل رزولیشن 1080pدر 480p و همینطور اثر انگشت این گوشی ک کافیه دستتو روش بکشی لازم نی نگه نداری اصن انقد سرعتش بالاس ک میشناسه دشتتو درسته الان گرون تر شده ولی واسه کسایی ک برا عکس میخوان شاید بهترین گوشی تو این قیمت همین هواوی باشه راسی نا گفته نماند با سامسونگ j72018تو شب مقایسه کردیم سامسونگ تاریک نشون میداد خیلی تاریک ولی هواوی نه
خلاصه اگه یه چیز خوب داشته باشه اونم همین اثر انگشت و دوربینشه...از ما گفتن بود یا علی

باران

۱۳۹۶/۱/۲۱
سلام به همه
دوستان من دنبال ی گوشی خوب با دوربین سلفی خوب میگردم ایفون و هواوی داشتم واقعا ناراضی ام لطفا راهنمایی کنین ممنونم...

MAX SteeL

۱۳۹۵/۱۲/۴
یعنی سلفی s7خوب نیس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Nabi_69

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
گوشی سامسونگ J7

افشین

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
سلام ببینم گوشی سامسونگ2J هم داریم که دوربین جلوش فلش داشته باشه