خانهاخبار
آیفون 7 چه تغییراتی نسبت به نسل قبلی آیفون دارد؟

آیفون 7 چه تغییراتی نسبت به نسل قبلی آیفون دارد؟

هرچند تا رونمایی رسمی از iPhone 7 مدت زیادی باقی مانده، ویژگی‌های بسیاری از این گوشی فاش شده است.
۱۳۹۴/۱۱/۱۹

رندرهای به‌دست‌آمده از آیفون جدید اپل، آیفون 7، ویژگی‌های جدیدی را فاش کرده است که این دیوایس از آنها بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این بار اپل سراغ  تغییراتی گسترده نسبت به سری s، که سال گذشته روانه بازار کرد، رفته است.

در میان تغییراتی که در رندرها لیست شده استفاده از نمایشگر سوپر آمولد نیز به چشم می‌خورد. اگر این گفته درست باشد، اپل همه را غافلگیر خواهد کرد، زیرا انتظار نمی‌رفت این شرکت تا پیش از 2018 اقدام به استفاده از نمایشگرهایی از این نوع کند. تحلیلگر موسسه امنیتی KGI نیز پیش‌تر پیش‌بینی کرده بود اپل تا سال 2019 سراغ نمایشگرهای سوپر آمولد نخواهد رفت.

تغییر دیگر آیفون 7 مربوط به بدنه پشتی سرامیکی و حذف خط آنتن است. همان‌طور که می‌دانید، گزارش دیگری نیز قبلا از حذف خط آنتن در آیفون 7 خبر داده بود. در رندرهای نمایش‌داده‌شده جک 3.5 میلی‌متری آیفون نیز حذف شده است؛ چیزی که قبلا صحبتش به میان آمده بود. گفته می‌شود تاچ آی‌دی اپل نیز بهبودهایی داشته و سریع‌تر شده است. تغییرات دیگر مربوط است به لمس سه‌بعدی و گوشی نیز فریم فلزی جدیدی پیدا کرده.

دوربین پشت آیفون 7، همچون نسل قبلی این دیوایس، 12 مگاپیکسلی باقی مانده است و به‌لطف فناوری شارژ سریع باتری این گوشی سریع‌تر شارژ می‌شود. به نظر می‌رسد آیفون جدید اپل ضدآب نیز خواهد بود.

دقت داشته باشید که این رندرها برای نمایش ویژگی‌های آیفون‌های جدید است؛ یعنی آن دسته از ویژگی‌هایی که در شایعات نیز گفته شده و به همین دلیل ممکن است آیفون جدید کاملا شبیه این رندرها نباشد. حدود 7 ماه تا رونمایی آیفون جدید باقی مانده است و هنوز نمی‌توان در این مورد با قطعیت صحبت کرد. البته فراموش نکنید عکس‌های واقعی آیفون 6 هم حدود یک ماه پیش از رونمایی رسمی این دستگاه فاش شده بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

..

۱۳۹۴/۱۱/۲۲
دوستان این مدل کی میاد تو بازار؟؟؟؟؟؟
حدودا قیمتش چنده؟

shahrad.sh

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
استاد ... دکتر ... عزیز ... از این دست قراردادها در این صنعت کم نیست و کاملا عادی است.
وقتی اپل بصورت رسمی و قانونی با سامسونگ قرارداد میبنده دیگه اسمش کپی نیست!
واژه کپی وقتی استفاده میشه که شرکتی بدون اجازه و قرارداد این کار انجام بده.
این یک معامله دوسر سوده.
در ضمن این بدین معنی نیست که اپل توانایی یا تکنولوژی تولید LED رو نداره،(اگرکسی همچین فکری کنه بهتره دیگه درباره این موضوعات نظر نده) ، بلکه بخاطر خیلی از موارد مثل مکان سایت،تجهیزات سایت تولید،نیروی کار و ... این کار زیاد برای کمپانی خوش آیند نیست و به همین دلیل ترجیح میده با یک کمپانی قرارداد ببنده.
اینم بگم صفحه نمایش رتینا قویه و جزء بهترینهاست ولی از پنل های امولدی جدید سامسونگ ضعیف تر عمل میکنه.

فرهاد

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
بالاخره اپل فهمید که صفحه نمایش در مقابل سامسونگ بدرد نمی خوره و با کمک خود سامسونگ می خاد رو به ال ای دی بیاره... تقلیدی دیگر از سامسونگ

Kiarash

۱۳۹۴/۱۱/۱۹
چه عجب یه سایت وطنی هم بالاخره یه رندر از من قرار داد !!
تشکر جی اس ام

shahrad.sh

۱۳۹۴/۱۱/۱۹
شما مطمئن باش طراحی آیفون 7 کاملا با 6 فرق میکنه!
همانطور که آیفون های 3 و 4 و 5 و 6 کاملا با هم فرق دارند!
اگر مدل های S رو مدل جدید و متفاوت حساب کنی میشه گفت هیچی از دنیای اسمارت فون ها نمیدونی.
هر نسل از آیفون ، سوپرایزهایی داره که خریدار نمیتونه ازش بگذره! به همین دلیل واسه خریدش صف میکشن!