خانهاخبار
​نمونه عکس‌های گرفته‌شده با HTC One A9؛ فراتر از انتظار

​نمونه عکس‌های گرفته‌شده با HTC One A9؛ فراتر از انتظار

در این مطلب با دوربین قدرتمند پرچمدار جدید اچ تی سی یعنی وان ای9 آشنا خواهید شد.
۱۳۹۴/۱۱/۱۹

خیلی‌ها پرچم‌دار جدید HTC را محصولی مانند پرچم‌داران دو سال اخیر آن می‌دانند و بسیاری دیگر نیز از این محصول به‌عنوان ناجی اچ‌تی‌سی یاد می‌کنند. اما اگر بخواهیم تغییرات این پرچم‌دار را نسبت به نسل‌های قبلی One دریابیم، مسلما دوربین نقطه عطف و تغییری بارز برای این دستگاه است.
دوربین سلفی HTC One A9 این بار حسگر التراپیکسل 4 مگاپیکسلی با نسبت تصویر 16:9 دارد و، مانند دوربین اصلی، گشادگی‌اش به قطر f/2.0 است. اچ‌تی‌سی اپلیکیشن دوربین را هم دستخوش تغییرات کرده و آن را به رابط کاربری مفید و تا حدودی متفاوت بدل کرده است. البته این تغییرات در حدی نیست که کاربران سری وان این برند دچار سردرگمی شوند.
دوربین اصلی نیز 13 مگاپیکسلی است که به فلاش دوگانه مجهز شده تا در محیط‌های تاریک قدرت بیشتری برای ثبت تصاویر پیدا کند. یکی دیگر از مزایای دوربین امکان عکس‌برداری با فرمت RAW است که حجم و کیفیت بسیار بالاتری دارد و همچنین امکان ویرایش بیشتری در عکس فراهم می‌کند. این دوربین لرزش‌گیر نوری و امکان عکس‌برداری سریع با قدرت 2 تصویر در ثانیه دارد و تصاویر ثبت‌شده با این دوربین نیز کاملا رضایت‌بخش است.

 

image

 

تصاویر موجود به‌خوبی نشان می‌دهند این دوربین قدرت بسیار بالایی در ثبت جزئیات دارد و رنگ‌ها نیز کاملا درست و دقیق به ثبت رسیده‌اند. میزان نور موجود در عکس‌ها به‌اندازه است و شاخ و برگ درختان نیز، برخلاف نمونه‌های دوربین بسیاری از پرچم‌داران امروزی، کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.
نویز موجود در تصاویر را نمی‌توان از قلم انداخت، اما این نویزها نیز به‌علت میزان بالای جزئیات ایجاد شده است. این نویز در تصاویری که در محیط‌های روشن به ثبت رسیده خیلی مشخص نیست، اما در تصاویر تاریک‌تر ضربه بزرگی به تفکیک پیکسل‌ها وارد می‌کند.

بهتر است خودتان نتایج را مشاهده کنید و نظرتان را درباره دوربین این دستگاه با ما در میان بگذارید.


برای دیدن سایز واقعی تصاویر روی آنها کلیک کنید

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 

محیط تاریک

image

image

image

 

نظر شما در مورد کیفیت عکس‌ها چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

Ali

۱۳۹۵/۷/۲۴
Yes

Ali

۱۳۹۵/۷/۲۴
عالییییییییییییییییییییییه

psk

۱۳۹۴/۱۲/۹
woOOoooOOooOoOw بی نطیره

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۱/۲۲
HTC عاشقتم +++++

mahdi

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
به به