خانهاخبار
بهترین اپلیکیشن های تماس صوتی

بهترین اپلیکیشن های تماس صوتی

اگر شما هم به فکر کاهش هزینه‌های تماس صوتی خود هستید، خوب است با اپلیکیشن‌های برقراری تماس صوتی اینترنتی آشنا شوید.
۱۳۹۴/۱۱/۱۸

تا چند سال پیش بیشترین استفاده از گوشی‌های همراه برای کاربران به تماس صوتی و ارسال پیام کوتاه محدود می‌شد، اما حالا کمتر کاربری پیدا می‌کنید که بدون توجه به اپلیکیشن‌های بی‌شمار همچنان به ارسال پیام کوتاه و برقراری تماس صوتی بپردازد. درواقع اپلیکیشن‌های پیام‌رسان (اپلیکیشن‌هایی که به ارسال پیام از طریق اینترنت می‌پردازند و از شبکه مخابراتی استفاده نمی‌کنند) این روزها به‌قدری رایج شده‌اند که دیگر کسی به‌ندرت پیام کوتاه ارسال می‌کند.

حالا تماس صوتی هم با روندی کندتر همین راه را می‌رود. هزینه برقراری تماس صوتی برای کسانی که استفاده زیادی دارند معمولا سرسام‌آور است و به همین دلیل خیلی‌ها به فکر استفاده از اپلیکیشن‌های تماس صوتی اینترنتی افتاده‌اند. در این یادداشت سراغ بهترین اپلیکیشن‌ها برای برقراری تماس صوتی اینترنتی می‌رویم تا شما هم به‌کمک آنها بتوانید هزینه‌های خود را مدیریت کنید.

 

Skype

بدون تردید اسکایپ را باید یکی از بهترین و قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای برقراری تماس صوتی و تصویری دانست؛ اپلیکیشنی که به‌راحتی می‌توانید نسخه‌ای سازگار با پلتفرم گوشی خود را برای آن پیدا کنید، حتی نسخه‌هایی که روی گوشی‌های قدیمی بدون مشکل عمل کند. با اسکایپ تماس صوتی پایدار و بدون قطع و وصلی زیاد را تجربه خواهید کرد.

 

image

 

Whatsapp

واتس‌اپ را همه پیام‌رسانی محبوب می‌دانند، اما این اپلیکیشن به‌تازگی قابلیت تماس صوتی را نیز به خدماتش اضافه کرده و در هر سه پلتفرم محبوب موبایل آن را ارائه می‌دهد. کیفیت تماس صوتی واتس‌اپ قابل قبول است و معمولا بدون مشکل می‌توان از طریق این اپلیکیشن صحبت کرد.

 

image

 

Viber

وایبر از اولین اپلیکیشن‌هایی بود که تماس صوتی را برای کاربران ارائه دادند، اما به‌علت مشکلاتی که با آنها مواجه شد، کیفیت تماس آن از مطلوبیت نخستین فاصله گرفت. با این حال هنوز هم میان کاربران طرفداران بسیاری دارد، هم به‌دلیل قابلیت تماس صوتی و هم به‌دلیل امکان ارسال پیام.

 

image

 

Line

لاین هم مثل وایبر و واتس‌اپ بیشتر به‌دلیل ارسال پیام و امکان ارتباط با دوستان شهرت پیدا کرده و تماس صوتی نیز جزو امکانات این برنامه است. قطعا اگر شما دوستان زیادی در لاین دارید، بهتر است برای برقراری تماس با آنها نیز از همین اپلیکیشن استفاده کنید.

 

image

 

ooVoo

ooVoo یکی از نرم‌افزارهای قدیمی برای برقراری تماس صوتی و تصویری و همچنین ارسال پیام است که البته اگرچه به‌اندازه اسکایپ محبوب نیست، همیشه یکی از گزینه‌های پیش روی کاربران است. این نرم‌افزار از پلتفرم‌های موبایل نیز پشتیبانی می‌کند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Line

۱۳۹۴/۱۱/۲۵
Line

حسین

۱۳۹۴/۱۱/۱۹
با توجه به ضعف اینترنت در ایران به نظر من بهترین تماس صوتی را imo ارائه می دهد.

آرش مطلبی

۱۳۹۴/۱۱/۱۹
چرا face time رو نگفتید ؟ که از همه کيفيتش بهتره ؟

Abolfazl

۱۳۹۴/۱۱/۱۸
پست جالبی بود ولی جای تلگرام و بیسفون توش خالی بود بهر حال ممنون

محمد

۱۳۹۴/۱۱/۱۸
اینا که همش خوب شدن :))))))