خانهاخبار
افزایش اعضای گروه‌های واتس اپ به 256 نفر

افزایش اعضای گروه‌های واتس اپ به 256 نفر

اپلیکیشن WhatsApp در آخرین نسخه آزمایشی خود ظرفیت گروه را از 100 عضو به 256 عضو افزایش داده است.
۱۳۹۴/۱۱/۱۷

در جدیدترین نسخه آزمایشی اپلیکیشن واتس‌اپ (اندروید: 2.12.437 – آی‌اواس: 2.12.13) حداکثر تعداد نفراتی که می‌توانند عضو یک گروه شوند از 100 به 256 نفر افزایش یافته است. این ویژگی جدید به مدیرانی که گروه‌های آنها به حداکثر ظرفیت ممکن رسیده امکان می‌دهد بتوانند اعضای بیشتری را عضو گروه خود کنند. با این حال واتس‌اپ همچنان با گروه‌های تلگرام، که ظرفیت 1000 نفری دارند، فاصله زیادی دارد.

دو هفته پیش واتس‌اپ اعلام کرد زین پس استفاده از این اپلیکیشن برای کاربران کاملا رایگان خواهد بود و دیگر به پرداخت آبونمان 1 دلاری آن نیازی نیست. همچنین تعداد کاربران فعال این سرویس به‌تازگی از مرز 1 میلیارد نفر گذشته که آن را در وضعیت خوبی نسبت به رقبا قرار می‌دهد.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Zekeria

۱۴۰۱/۲/۲۱
سیششسی

Zekeria

۱۴۰۱/۲/۲۱
خیلی بد است که در واتساپ پی سی نفر یا شخص را اد را اضافه کرده نمیتانیم پس لطفا یک راه حل در باره هم نیز این شرکت باید داشته باشد ویا یک واتساپ مخصوص کمپیوتر بسازد موفق باشید.

امیر

۱۳۹۹/۶/۲۳
واقعا عای بود

مهدی

۱۳۹۹/۱/۱۷
به جرات میشه گفت واتس اپ بدترین پیام رسان موجود هستش ! حالا چرا ؟ این چند خط رو بخونید تا متوجه بشین ... ( باتوجه به کامنت ها واقعا ناچار شدم بنویسم براتون !)
مقایسه کنید froward کردن یک فایل رو برای یک نفر در واتس اپ و در تلگرام ! شما در تلگرام نیاز ندارید یک فایل رو باز کنید (دانلود کنید) اگرقصد دارید برای کسی فوروارد کنید اما در واتس اپ در واقع هر بار پیام رو درواقع از گوشی شما آپلود و برای فرد ارسال میکنه نه لینک cloud خود فایل جا به جا بشه ! که این فاجعس !
دوم محدودیت 100 مگی برای فضای ارسال و دریافت فایل ها که در تلگرام محدودیتی نیست و فایل های بسیار حجیم جا به جا میشن بدون مشکل ...
سوم محدودیت تعداد اعضا 250 نفر در گروه رو با تلگرام با 200 هزار عضو مقایسه کنید !
دسترسی های ادمین در واتس اپ حتی این اجازه رو نمیده که شما پیام اعضا رو پاک کنید در نتیجه اگر در یک گروه اداری کسی فایل نا مربوطی ارسال کنه شما ناچارا باید سریع از خود فرد درخواست کنید فایل رو پاک کنه اونم اگر تا چند دقیقه پاک نکنه خودش هم نمیتونه برای همه پاک کنه !! در حالی که در تلگرام شما قابلیت پاک کردن تمامی پیام ها رو برای همه افراد دارید !(بعلاوه کلی امکان دیگه که کنترل گروه رو در دست داره ) ...
واتس اپ یه مشکل خیلی بد دیگه هم داره چون در واقع فضای ابری یا cloud درست حسابی نداره شما اگر فایلی رو برای کسی در واتس اپ ارسال کنید مثلا یه سند pdf ممکن هست ماه بعد بهش رجوع کنید و اصلا پیداش نکنید ! بله ! چون خود واتس اپ اتوماتیک پیام های قدیمی رو از دسترس خارج میکنه ... البته اگر ارسال کننده فایل هم فایل رو پاک کنه احتمالا باز شما نمیتونین فایل رو دیگه استفاده کنید و فایل burn میشه و خداحافظی باید بکنید با سند مهم تون ! ... فی الواقع نمیشه از واتس اپ بعنوان یک repository از اسناد تون برای طبقه بندی و پشتیبان گیری ازش استفاده کنید چون قابل اطیمنان نیست در طولانی مدت ... این موضوع در تلگرام بسیار عالی هست و فایل ها تا ابد در دسترس هستند
به هر صورت این بخشی از فاجعه ای هست به نام واتس اپ و واقعا تلگرام بسیار جلوتر هست در زمینه های مختلف به خصوص بخش های مرتبط با کانال و گروه و ...
برتری واتس اپ مکالمه صوتی و تصویری خوب اون هست چیزی که مثلا در تلگرام مکالمه تصویری وجود نداره هنوز و یه ضعف تلگرام هست .

محدثه

۱۳۹۹/۱/۲
سلام چگونه ظرفیت شرکت کننده واتساپ رادرگروه از256نفرزیادکنیم