خانهاخبار
اندروید 6 برای سونی اکسپریا زد5 منتشر شد

اندروید 6 برای سونی اکسپریا زد5 منتشر شد

اندروید 6 مارشمالو کم‌کم به همه گوشی‌های اندرویدی، به‌خصوص پرچمداران، می‌رسد و این بار نویت Xperia Z5 است.
۱۳۹۴/۱۱/۱۷

سونی، همان‌طور که وعده داده بود، آپدیت اندروید 6 را برای اکسپریا Z5 خود منتشر کرد. این شرکت پیش‌تر گفته بود که اندروید 6 را برای سری پرچم‌دار و چند محصول دیگرش مستقیما و بدون رفتن به سراغ اندروید 5.1 منتشر خواهد کرد که البته چندی پیش دیدیم اندروید 5.1 برای برخی گوشی‌های سونی منتشر شد و حالا نیز می‌بینیم اندروید 6 فعلا تنها برای اکسپریا زد5 منتشر شده است.

اولین بازاری که این آپدیت برایش منتشر شده ترکیه است، اما به‌زودی شاهد انتشار آپدیت برای سایر بازارها نیز خواهیم بود. روز گذشته سونی تایید کرد گوشی دیگری نیز به اندروید 6 آپدیت خواهد شد و آن Xperia M4 Aqua است. خوب است بدانید نسخه آزمایشی اندروید 6 مارشمالو نیز برای اکسپریا زد3 و زد3 کامپکت منتشر شده و احتمالا نسخه نهایی آن به‌زودی راهی این دو گوشی خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

ارسلان دزفولی

۱۳۹۵/۱/۱۰
با سلام خدمت همه دوستانی که گوشی سونی دارن و قصد دارن آپدیت 6 رو نصب کنن، من اینکار رو روی سونی زد 5 پریمیوم انجام دادم که گوشیو از چشمم انداخته و متاسفانه تعمیرکارانی که کارشون نرم افزاریه هم نمیتونن درستش کنن، قبلا با استفاده از یو اس پی دوسره میتونستم کارهای انتقال از گوشی به یو اس پی و بلعکس رو انجام بدم، ولی با ارتقا دادن گوشی از 5.1 به 6 دیگر امکان انجام اینکار از من گرفته شده و فقط میتونم از یو اس پی به گوشی انتقال بدم، توصیه میکنم اکیدا آپدیت 6 رو انجام ندید چون خیلی بدرد نخوره

Nima

۱۳۹۴/۱۲/۱۹
همین الان ساعت یک نوزدهم منتشر شد تو ایران...برای منم اومد پیغامش

کیاوش

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
الان توی ایران اومده؟برای زد فایو؟چون
برا من که هنوز نیومده

Mahdi

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
من گوشیم اکسپریا z5 هست چرا پس نیومده آپدیتش؟

بهزاد

۱۳۹۴/۱۱/۲۲
سلام وقت بخیر ببخشید این اندروید 6برای. اکسپریا zهم میاد یا نه ممنون میشم اگر جواب بدین