خانهاخبار
با یک بازی استراتژیک متحرک آشنا شوید: Path of War

با یک بازی استراتژیک متحرک آشنا شوید: Path of War

کمتر کسی است که اهل بازی کردن باشد و تا به حال سراغ بازی‌های استراتژیک نرفته باشد. محبوبیت این بازی‌ها باعث شده سازندگان با وجود اشباع شدن بازار آن باز هم سراغ این ژانر بروند. Path of War بازی‌ای است که سعی می‌کند با ایده‌ای خلاقانه کاربران را جذب کند: یک بازی که در آن پایگاهتان همراه شما حرکت می‌کند.
۱۳۹۴/۱۱/۱۶
image

 

بازی‌های استراتژیک این روزها جزو محبوب‌ترین بازی‌های موبایل‌اند؛ بازی‌هایی که البته چندان که باید و شاید، در تحرک و تکاپو نیستند. شما در یک محل مرکز فرماندهی خود را می‌سازید و سپس برای ارتقای مرکز، دهکده یا شهرتان به سایر بازیکنان حمله می‌کنید. ولی بازی Path of War یک بازی به‌معنی واقعی کلمه پویا و در حرکت است.

این بازی اولین محصول گروه Envision Entertainment است؛ گروهی که شامل 25 عضو سابق EZ Phenomic است که برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده. برگ برنده این بازی نسبت به بازی‌هایی مانند Clash of Clans و Game of War این است که شما نباید یک پایگاه ثابت بسازید و منتظر ساخته شدن نیروهایتان شوید تا بتوانید به دشمن حمله کنید، غنیمت به دست آورید و پیشرفت کنید. شما باید برای آزادسازی شهر واشنگتن از دست دولتمردان فاسد با آنها و سایر شورشیان بجنگید. هر لحظه که به واشنگتن نزدیک‌تر می‌شوید، پایگاهتان نیز با شما حرکت می‌کند.

 

image

 

لورنس کوه، مدیر Nexon M، که مسئول انتشار این بازی است می‌گوید:

حرکت کردن پایگاه همراه با بازیکنان حس شورش واقعی را در مخاطب ایجاد می‌کند. شما پایگاهتان را ایجاد می‌کنید، در مرزهای جهان واقعی با سایرین می‌جنگید و خود را در میان دوستان و دشمنان قرار می‌دهید. با مکانیزم پایگاه متحرک تصمیمات منطقی و به‌موقع اهمیتی حیاتی پیدا می‌کنند.

شما در بازی قابلیت تشکیل اتحاد نیز دارید. نقشه این بازی به مقیاس جهان واقعی است و این بدان معناست که فضای بسیاری برای بازیکنان وجود دارد و در حین حرکت می‌توانید محیط‌های متفاوتی تجربه کنید. حتی ممکن است در یک مکان معروف یا آشنا با دشمنان نبرد کنید.

 

image

 

کوه می‌گوید که تمرکز بازی بر راحتی آن است، نه اینکه کاربر برای موفقیت مجبور به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای شود. برای مثال، می‌توانید با پرداخت، سرعت ارتقای ساختمان‌هایتان را افزایش بدهید؛ هرچند ممکن است شما بر این باور باشید که این سیستم نیز برای موفقیت مجبورتان می‌کند پول بپردازید.

سوال بزرگی که در مورد این بازی وجود دارد این است که تیم سازنده آن چرا به خود زحمت انتشار بازی در ژانری داده‌اند که اشباع شده و حتی بازی‌هایی مانند کلش آو کلنز و گیم آو وار بر آن سلطه دارند؛ بازی‌هایی با میلیون‌ها بازیکن و تبلیغات تلویزیونی و غیر تلویزیونی فراوان!

 

image

 

کوه در این باره می‌گوید که ایده Path of War به گونه‌ای است که به زنده ماندن آن در چنین میدان رقابتی کمک می‌کند و می‌تواند بر بازی‌‌های قدیمی‌تر این ژانر غلبه کند. او معتقد است این بازی به کاربران تجربه‌ای اعطا می‌کند که در هیچ بازی‌ای پیش از آن نداشته‌اند: بازی در نقشه واقعی امریکا و نبرد کردن در آن.

 

image

 

دانلود Path of War برای اندروید

دانلود Path of War برای iOS

اگر تجربه کار با این بازی تازه به میدان آمده را دارید، نظرتان را در مورد آن با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

احسان

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
بازیش حرف نداره یک ساعت وقت بزارین یادبگیرینش حرف نداره فک کنم جایه کلش و بگیره راحت

مرتضی

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
حرف نداره

مرتضی

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
حرف نداره مرسی

قیصر

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
بازی واقعا مسخره ای هست دیدمش
اصلا ارزش مقاله نوشتن رو نداشت
کلاش اف کلن واقعا بی رقیبه...

سیدکاظم

۱۳۹۴/۱۱/۱۶
اینو که نمیشه دان کرد اصلا
راهنمایی کنید چطوری دان کنم