خانهاخبار
آیا لومیا 650 قبل از MWC 2016 معرفی می‌شود؟

آیا لومیا 650 قبل از MWC 2016 معرفی می‌شود؟

مایکروسافت تصمیم داشت لومیا 650 را اوایل فوریه معرفی کند، اما به‎علت مشکلات نرم‌افزاری معرفی گوشی به نیمه‌های فوریه موکول شد و حالا این احتمال وجود دارد که برای دیدن این گوشی مجبور شویم تا MWC 2016 بارسلونا صبر کنیم.
۱۳۹۴/۱۱/۱۴

در هفته‌های اخیر عکس‌های زیادی از لومیا 650 مایکروسافت لو رفت، اما امروز عکس دیگری از این گوشی به دست آمده است؛ عکسی که به نظر می‌رسد به خبر معرفی رسمی این گوشی مربوط باشد.

بر اساس شایعاتی که پیش‌تر در مورد گوشی لومیا 650 مایکروسافت گفته شده، احتمالا این گوشی ویژگی‌هایی به‌شرح زیر دارد:

  • نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280
  • تراشه اسنپدراگون 210 یا 212
  • 1 گیگابایت رم
  • 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا
  • دوربین پشت 8 مگاپیکسلی
  • باتری 2000 میلی‌آمپری
  • پشتیبانی از 4G LTE
  • قابلیت Lumia Glance Screen

این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شود و احتمالا مایکروسافت سعی می‌کند این دستگاه را به‌عنوان یک گوشی مقرون‌به‌صرفه برای کارمندان به شرکت‌ها بفروشد.

انتظار می‌رفت این گوشی اول فوریه معرفی شود، اما به‌علت مشکلات نرم‌افزاری معرفی آن به نیمه‌های فوریه موکول شد. البته بعید نیست مایکروسافت تا هفته سوم فوریه برای معرفی این گوشی صبر کند؛ یعنی زمانی که 2016 MWC در شهر بارسلونا آغاز می‌شود.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عرفان

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
ینی واقعا ما کربرای ویندوزفون و سایت جی اس ام اگه خانوم فانی رو نداشتیم چه میکردیم؟ چون تمام نویسنده های سایت طرفدار اندروید و برند سامسونگ هستن و تنها کسی که اخبار ویندوزفون رو پوشش میده خانوم فانی هستند . دستتون درد نکنه

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
مدل ۶۴۰ واقعا یه گوشی عالی و کمتر به چشم اومده بود و قطعا مدل ۶۵۰ یه نمونه بهتره. ولی امیدوارم مایکروسافت با به دست اوردن خط تولید های عظیم نوکیا بیشتر به دنبال پرچمدار های سری 9۰۰-۱۰۰۰و۱۵۰۰ باشه. سری ۶۰۰ انگار نمونه ضعیف تر سری های ۹۰۰-۱۵۰۰و۱۳۰۰ هست.بیشتر امید وارم یه ترکیب قوی از دو سری برتر ۱۰۰۰و۱۵۰۰ رو ببینم. دوربین بسیار قدرتمند و صفحه نمایش بسیار عظیم روی سخت افزار باورنکردنی.