خانهاخبار
تاریخ احتمالی معرفی محصولات جدید اپل مشخص شد

تاریخ احتمالی معرفی محصولات جدید اپل مشخص شد

۱۵ مارس احتمالا روز بزرگی برای اپل خواهد بود. نسل سوم آیپد ایر، یک آیفون ۴ اینچی جدید و شاید نسل جدید اپل واچ محصولاتی‌اند که احتمالا در این روز معرفی می‌شوند.
۱۳۹۴/۱۱/۱۴

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که می‌گفت اپل در اواسط ماه مارس از آیپد ایر 3 و آیفون 4 اینچی جدید خود رونمایی خواهد کرد. اگر شما هم هیجان معرفی این دو محصول را دارید، باید بگوییم که حالا خبر جدیدتری از تاریخ دقیق معرفی این دو محصول منتشر شده است.

براساس شایعات جدید، اپل برای تاریخ ۱۵ مارس یا ۲۵ اسفند کنفرانسی ترتیب داده تا از محصول احتمالی iPhone 5se، همچنین iPad Air 3 و به احتمال قوی مدل جدیدتری از اپل واچ رونمایی کند.

در مورد آیفون ۴ اینچی جدید و نسل سوم آیپد ایر تاکنون خبرهای بسیاری منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود آیفون ۴ اینچی جدید با پردازنده A9، حافظه‌های 16 و 64 گیگابایتی و قیمت تقریبی 450 دلار روانه بازار شود. قوی‌ترین احتمالات در مورد آیپد ایر 3 نیز به چهار اسپیکر مجزا، فلاش دوربین و کانکتور مربوط به اتصال کیبورد به آن اشاره می‌کنند.

اگر همه‌چیز براساس پیش‌بینی‌ها جلو برود، تا حدود ۵ الی ۶ هفته آینده با محصولات جدید اپل آشنا خواهیم شد. کدام‌یک از محصولات احتمالی بیش از بقیه توجه شما را جلب کرده است؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

عرفان جوووون

۱۳۹۴/۱۱/۱۷
ایر3 خیلی منتظرشم که بیادش بگیرمش فقط خداکنه جوری نباشه که دل ادمو بزنه