خانهاخبار
وجود گلکسی اس7 اج رسما تایید شد

وجود گلکسی اس7 اج رسما تایید شد

کم‌کم شایعات در مورد Galaxy S7 به واقعیت نزدیک می‌شود و خبرهایی رسمی‌تر در مورد پرچمداران جدید سامسونگ می‌شنویم.
۱۳۹۴/۱۱/۱۴

وبسایت سامسونگ در لیستی استفاده‌های مختلف نمایشگر خمیده گلکسی اس7 اج خود را در یک جدول با جزئیات به نمایش کشیده است؛ در حالی که مشخص نیست به‌اشتباه این اتفاق افتاده یا این بخشی از فرایند آزمایشی پیش از عرضه است. با توجه به اس6 اج و اس 6 اج پلاس، نمایشگر مدل جدید سری اج سامسونگ نیز ویژگی‌هایی از همان دست خواهد داشت.

نمایشگرهای خمیده این گوشی در حالت روشن می‌توانند نوار باریکی به نمایش بگذارند یا به حالت گسترده‌تری یک‌سوم نمایشگر را در اختیار بگیرند. نمایشگر در حالت خمیده نیز ساعت و فید نوتیفیکیشن‌ها را نشان می‌دهد.

نباید انتظار داشت که نام گوشی تغییر کند و احتمالا برای نسخه‌های اج شاهد همان نام‌های گلکسی اس7 اج و اس7 اج پلاس خواهیم بود.

 

image

 

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

dani

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
و یک کتاب 2000 صفحه ای از مشکلات نرم افزاری . سخت افزاری و مدیریت رم و بنچمارک های فیک خخخخخ

فرهاد

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
گوشی عالی فقط پشتش رو نباید شیشه ای بزنه دیگه! فلز یا حداقل شیشه مات مثل سونی زی 5 بزنه.

erfanasal

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
اژدها می غرررد...

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, مطمئنن گلکسیS7 با باطری ظرفیت بالای3600 میلی آمپری که همراه شده با نرم افزار و سخت افزار بسیار بسیار بسیار قدرتمند وصد البته بهینه و کم مصرف طوفان به پا میکنه و موجب تعجب و خوشحالی خیلی ها میشه , من طرفدار هیچ شرکتی و محصولی نیستم و فقط طرفدار بهترین هستم اول براساس واقعیت و دوم بر اساس سلیقه شخصی و به همه پرچمدارها در برنامه بررسی فنی و خریدم فکر میکنم اما اگه اگه قرار باشه کهکشانی فوق قدرتمند سامسونگ S7 رو خریداری کنم انتخاب من S7 Edgeخواهد بود که از قدرتمندترین چیپست پردازنده موبایلی در میان تمام رقباء مخصوصا در عملکرد چند هسته ای یعنی چیپست پردازنده اختصاصی وقدرتمند و کم مصرف سامسونگ (Exynos8890/M1)با تکنولوژی ساخت نسل بعدی و بهتر شده 14 نانومتریش بهره برده