خانهاخبار
پیشنهاد ۲۵۰ میلیون دلاری مایکروسافت به کیبورد SwiftKey

پیشنهاد ۲۵۰ میلیون دلاری مایکروسافت به کیبورد SwiftKey

شرکت مایکروسافت، که چند وقتی است سراغ خرید و انتشار اپلیکیشن‌های اندرویدی آمده، این بار به دنبال خرید کیبورد سوئیفت‌کی به مبلغ 250 میلیون دلار است.
۱۳۹۴/۱۱/۱۴

در ادامه خریدهای اندرویدی مایکروسافت، این شرکت سراغ SwiftKey رفته است؛ شرکتی که کیبوردهای نرم‌افزاری آن میان کاربران اندروید و iOS بسیار محبوب است. فاینشنال تایمز گزارش کرده که مایکروسافت قرار است SwiftKey را به قیمت 250 دلار خریداری کند و تا چند روز آینده بسته شدن این قرارداد رسما اعلام می‌شود.

در حال حاضر SwiftKey با داشتن 300 میلیون دانلود در اندروید و iOS یکی از پراستفاده‌ترین کیبوردهای موبایل شناخته می‌شود. این کیبورد نخست در سال 2010 برای اندروید و سپس در سال 2014 برای iOS منتشر شد و در همان سال رایگان شد.

با توجه به اینکه مایکروسافت کیبوردی به نام Word Flow دارد، شاید خرید کیبورد جدید کمی عجیب به نظر برسد. گفته می‌شود ردموندی‌ها بیشتر به دنبال فناوری هوش مصنوعی SwiftKey هستند تا از آن در چند اپلیکیشن از جمله کیبورد موبایل خود بهره ببرند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
کیبورد الان وینوز فوق العاده قوی- سریع و راحته. اما مایکروسافت همیشه سعی داشته علاوه بر کنار زدن گزینه های دیگه تو تمام زمینه ها بهترین باشه. تنها دلیل خریدن این کیبورد فقط همین میتونه باشه که مایکروسافت برای تقویت بیشتر کیبورد خودش از اون استفاده کنه.

mvf

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
خریده، تموم شد رفت.