خانهاخبار
مقایسه ظاهری Galaxy S7 با Galaxy S6: تفاوت را پیدا کنید

مقایسه ظاهری Galaxy S7 با Galaxy S6: تفاوت را پیدا کنید

با اینکه هنوز چند هفته‌ای تا معرفی رسمی گلکسی اس7 سامسونگ باقی مانده، رندرهای رسمی این گوشی به بیرون درز کرده است. در این مطلب تصاویر فاش‌شده از این گوشی را در کنار گلکسی اس6 قرار داده‌ایم تا ببینیم این دو پرچمدار، در عین شباهت، چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.
۱۳۹۴/۱۱/۱۳

با لو رفتن تصاویری از پنل جلو و عقب گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج، مشخص شد پرچم‌داران سال 2016 سامسونگ از نظر ظاهری تفاوت چندانی با گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج ندارند. اکنون قصد داریم با قرار دادن گلکسی اس7 و گلکسی اس6 در کنار یکدیگر ببینیم آیا تفاوتی میان این دو وجود دارد یا خیر.

 

پنل جلو

در تصویر زیر پنل جلو این دو گوشی را کنار یکدیگر می‌بینید. در جای دکمه‌ها و المان‌های اصلی دستگاه تغییری ایجاد نشده است، اما تفاوت رابط کاربری این دو دستگاه را می‌توان احساس کرد. در صفحه قفل گلکسی اس7 جای ساعت از سمت چپ به میانه صفحه آمده است. همچنین میانبرهای دسترسی به دوربین و شماره‌گیر از پایین صفحه حذف شده و اندکی از ضخامت آیکون باتری و آنتن کاسته شده است.
با اینکه به احتمال زیاد گلکسی اس7 مانند اس6 نمایشگر 5.1 اینچی دارد، به نظر می‌رسد اندکی از عرض اس7 کاسته شده و حاشیه دور نمایشگر آن نیز باریک‌تر شده است.

 

image

 

پنل عقب

همچون پنل جلو، المان‌های پشت دستگاه نیز تغییری نسبت به قبل نداشته، فقط نشان‌های تاییدیه‌ مخابراتی حذف و به‌جای آن نام دستگاه اضافه شده است. با نگاهی به لبه‌ها می‌توان به خمیده بودن آنها پی برد؛ تغییری که در گلکسی نوت 5 صورت گرفت و موجب شد گوشی احساس باریک‌تر بودن و خوش‌‌دستی بیشتری به کاربر بدهد.
همچنین به نظر می‌رسد بیرون‌زدگی لنز دوربین کمتر از قبل شده و سنسور تشخیص ضربان قلب نیز تغییر کرده است.

 

image

 

لبه کناری و زیرین

در این تصویرها ‌می‌توانید لبه زیرین و کناری گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج را با پرچم‌داران قبلی مقایسه کنید. در لبه سمت چپ موقعیت و شکل دکمه‌های صدا ثابت مانده و در جک هدفون، پورت miniUSB، میکروفون و خروجی اسپیکر تغییری داده نشده است. بر این اساس خانواده گلکسی اس7 را باید فاقد رابط USB Type-C تصور کرد؛ چیزی که احتمال می‌رفت در نسل جدید گلکسی مورد استفاده قرار گیرد.
مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد گرد بودن کامل لبه‌های فلزی اس7 است و دیگر از تراش صافی که در لبه‌های اس6 وجود داشت خبری نیست.

 

 

image

image

با این حال فعلا به این تغییرات باید با شک و تردید نگاه کرد و تا زمان معرفی خانواده گلکسی اس7 نمی‌توان با اطمینان در این مورد حرفی زد. نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید تفاوت‌های دیگری بین دو نسل پرچم‌دار اخیر سامسونگ وجود خواهد داشت؟

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۴/۹
من از هیچ شرکتی نیستم و نمی خوام طبلیغ اونایی که از اپل طرفداری میکنن مخصوصااز ظاهرش باید بگم که طراحی اپل اصلا زیبا نیست این صلیقه ای نیست و می گید سام سونگ همه گوشی هاش سبیه هم هست خب باشه ک‌ارا‌‌یایی شو نمی بینند که چقدر عالیه مثلا اس6از ایفون 7"( ‌خیلی بهتره) بگم چرا" رام اس6سه هست ایفون3. تعداد هسته اس6هشتا هست ولی ایفون 7 چهارتا.دوربین اس6 16 مگا هست اما ایفون12مگا هست حالا فهمیدید اس6 بهتر از ایفون7 هست دیگه چه برسه به اس 7

فقطsamsung

۱۳۹۴/۱۱/۱۸
کیفیت مهمه که حسابی تغیر کرده ظاهر خیلی مهم نیست در ضمن میگن کیفیت سخت افزاری و جنس بدنه نیز نسبت به نسل قبل بهبود یافته و مشکلاتی مانند سر خوردن از دست و ماندن لک و جای اثر انگشت روی صفحه . ا

nick

۱۳۹۴/۱۱/۱۸
آقا من نمیفهمم، همه احتمالا اینو قبول دارن که سامسونگ همه گوشیاش شبیه بهمه ، هر از چند گاهی طراحیو عوض میکنه و بعد مدتی گوشیایی که میزنه شبیه بهمه. که خیلیا میگن طراحی تکراریه و خسته شدیم و از این حرفا و خلاصه ایراد میگرفتن. سامسونگ چندین ساله داره این کارو میکنه، حالا اپل هم که این کارو کرده میگین سامسونگ تقلید کرده؟ :| جالب اینجاس که واسه سامسونگ عیب بود واسه اپل حسنه :/ دوستان من بس کنید، الان میدونید فروش آیفون چقدر کم شده؟ و روز به روز فروش سامسونگ داره بیشتر میشه؟ کیفیت گوشی رو میخواین بدونین تو سطح جهانی بررسی کنید.. نه فقط داخل کشور

ز

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
به نظر من شما دارید سلیقه ای رفتار می کنید و این دور از رفتار حرفه ای برای یک رسانه بی طرف است و شاید هم جای گله نیست شاید شما یک رسانه تبلیغاتی برای سامسونگ هستید ولی نکته قابل توجه اينه که در گذشته هم خیلی طرفداری از نوکیا می کردید که دليلشو رو نمی دونم

ز

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
زمانی که بعد از اتمام هر مطلبی در مورد سامسونگ سایت اصلی این شرکت رو معرفی می کنید این فقط یه معنی داره اون هم حمایت و تبلیغ از این برند و بر زد دیگر برند ها حرف زدن تا مردم را از خرید دیگر برند ها منع کردن