خانهاخبار
سیم کارت 4G همراه اول هم‌اکنون در سراسر کشور عرضه می‌شود

سیم کارت 4G همراه اول هم‌اکنون در سراسر کشور عرضه می‌شود

اگر از مشترکین همراه اول هستید هم‌اکنون می‌توانید با تعویض سیم کارت خود به USIM از شبکه نسل چهارم همراه اول و اینترنت پرسرعت 4G/LTE بهره‌مند شوید.
۱۳۹۴/۱۱/۱۱

با راه‌اندازی شبکه نسل ۴ همراه اول در بهار ۱۳۹۴، مشترکین تلفن همراه و کاربران خدمات باند پهن همراه اول این امکان را دارند تا از اینترنت نوترینو نسل چهارم (شبکه LTE) و سرعت بالای این سرویس تا حداکثر ۱۵۰ مگابیت در ثانیه بهره ‌مند شوند.

با استفاده از این سرویس امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، بازی­های آنلاین بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق العاده فراهم می‌شود. همچنین با استفاده از مودم های نسل چهارم تعداد افراد بیشتری می توانند از یک سرویس اینترنت استفاده کنند.

همراه اول اوایل سال جاری به‌صورت آزمایشی سیم‌کارت‌های 4G خود معروف به USIM را در فروشگاه مرکزی خود واقع در تهران عرضه کرد و حالا بعد از گذشت چند ماه عرضه عمومی این سیم‌کارت‌ها آغاز شده است. مشترکین همراه اول می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، مراکز تلفن ثابت و دفاتر منتخب در سرتاسر ایران اقدام به خرید سیم‌کارت USIM کنند. هزینه تعویض سیم‌کارت به USIM ده هزار تومان است که برای مشترکین دائمی مبلغ آن روی قبض محاسبه می‌شود و برای مشترکین اعتباری از شارژ سیم‌کارت آنها کسر خواهد شد. 

 

image

 

هم‌اکنون در سطح شهر تهران در مناطق متعددی امکان استفاده از شبکه LTE همراه اول وجود دارد و میزان پوشش این شبکه با سرعت در حال گسترش است. 

برای بهره‌‌مندی از اینترنت LTE لازم است:

  •  تلفن همراه شما قابلیت استفاده از شبکه 4G را داشته باشد. جهت اطمینان از این مسئله می توانید به راهنمای تلفن همراه خود و یا تنظیمات شبکه آن مراجعه نمایید.
  •  سیم‌کارت نسل چهارم (USIM) را تهیه و جایگزین سیم‌کارت قبلی خود کنید.
  •  یکی از بسته های آلفا+ را خریداری نمایید.
  •  در محدوده پوشش شبکه 4G قرار بگیرید.
  •  شبکه LTE را در تنظیمات گوشی خود فعال کنید.

لازم به ذکر است سیم‌کارت‌های USIM همراه اول از نسل‌های دوم و سوم شبکه مخابراتی یعنی 2G و 3G نیز پشتیبانی می‌کنند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

fati

۱۳۹۶/۸/۱۶
اگه سیم کارتتو 4G کنی اینترنت هدیه میده ...اگه سیم کارت جدید 4Gبگیری هدیه نداره؟؟؟

افشار

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
من سیم کارت جدید رو نصب کردم یه اپلیکیشن به نام همراه اول بصورت خودکار روی گوشیم نصب شده که تمام پرمیشن ها رو به خودش داده مثلا دسترسی به کنتاکت ها متن پیامها و رکورد صدا و ضبط ویدئو و ..... قابل دیلیت و استاپ هم نیست .توی لیست اپلیکیشن منیجر هم نمیاد . کسی میدونه چیه ؟؟؟

یحیی

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
سلام ببخشید اینترنت۴g همراه اول درشهر زنجان هم خوبه.

بهزاد

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
ناموسن بهترین اینترنت رو داره همراه اول ، بهترین آنت دهی رو داره ، من هشت ساله همراه اول دارم هنوز به مشکل نخوردم و نمیخورم ، پس الکی حرف نزنید اگه بد بود اینقدر تبلیغ نمیکردن...!

امین

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
واقعا با اینکه سیم کارتمو عوض کردم که سرعتش بره بالا بد تر امده پایین فقط میخواستن ۷۰۰۰۰تومان پول بگیرن