خانهاخبار
قیمت گوشی هایی که هم اکنون بهترین زمان خرید آنهاست (بهمن ۹۴)

قیمت گوشی هایی که هم اکنون بهترین زمان خرید آنهاست (بهمن ۹۴)

گوشی‌های هوشمند وقتی افت قیمت پیدا می‌کنند گزینه‌ای مناسب برای خریداران به شمار می‌روند. مشاور خرید جی‌اس‌ام امروز به این گوشی‌ها اختصاص دارد.
۱۳۹۴/۱۱/۱۲

همیشه نیازی نیست برای خرید گوشی خوب هزینه زیادی صرف کنید؛ تنها کافی است کمی صبر کنید تا مدتی از ورود گوشی مورد نظرتان به بازار کشورمان بگذرد. آن وقت با خیال راحت و قیمتی مناسب‌تر می‌توانید گوشی دلخواه خود را خریداری کنید. البته راه دیگری هم پیش رو دارید و آن رفتن به سراغ نسل قبل پرچم‌داران است؛ گوشی‌هایی که اکنون مشخصاتی در حد میان‌رده‌ها با قیمتی مناسب دارند. با ما همراه باشید تا در مشاور خرید امروز گوشی‌هایی را به شما معرفی کنیم که در حال حاضر قیمت مناسب دارند.

 

نکسوس 6

بدون شک این نسل از نکسوس گوگل، که ساخت موتورولاست، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که شما می‌توانید با قیمتی حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان خریداری کنید.

 

image

 

جی 4

پرچم‌دار ال‌جی اکنون با قیمت 1 میلیون و 600 هزار تومان و ویژگی‌هایی همچون نمایشگر 5.5 اینچی، اندروید 5.1، حافظه 32 گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی حتما شما را راضی خواهد کرد.

 

image

 

پی8

هوآوی پی8 هم، مثل ال‌جی جی4، اگرچه هنوز پرچم‌دار سری خود به شمار می‌رود، هرچه به زمان عرضه پی9 نزدیک‌تر می‌شویم قیمتش کمتر می‌شود. این گوشی در حال حاضر در بازار ایران قیمتی حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان دارد.

 

image

 

زد5 کامپکت

کوچک‌ترین عضو خانواده زد5 سونی، یعنی اکسپریا زد5 کامپکت، با نمایشگر 4.6 اینچی، اندروید 5.1.1 و دوربین 23 مگاپیکسلی در حالی که قیمتی حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان دارد گزینه‌ای مناسب برای خریداران است.

 

image

 

میت اس

گوشی جدید و فوق‌العاده هوآوی، میت اس، تنها در مدت کمی که از ورودش به بازار ایران می‌گذرد حدود 100 هزار تومان کاهش قیمت داشته و اکنون با قیمتی حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان در دسترس است.

 

image

 

نوت 4

سری نوت سامسونگ بدون شک یکی از بهترین سری‌های گوشی هوشمند است که هرکاربری می‌تواند خریداری کند. حالا نوت 4 سامسونگ نسخه 4G، که نسل قبلی این سری به شمار می‌رود، با قیمتی حدود 1 میلیون و 700 هزار تومان در بازار دیده می‌شود.

 

image

 

نکسوس 5 ایکس (16 گیگ)

اگر 16 گیگابایت حافظه داخلی برای شما کافی است، نکسوس 5ایکس را می‌توانید با قیمتی حدود 1 میلیون و 300 هزار تومان خریداری کنید. جدیدترین گوشی گوگل اواخر سال 2015 عرضه شد و لذت کار کردن با اندروید خالص را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

image

 

وان ای9

وان ای9 را باید ناجی اچ‌تی‌سی دانست؛ گوشی هوشمندی که اگرچه لقب پرچم‌دار را به خود اختصاص نداده، به‌شایستگی بین میان‌رده‌ها سرش را بالا نگه داشته است. نسخه 32 گیگابایتی این گوشی اکنون قیمتی حدود 1 میلیون و 650 هزار تومان دارد.

 

image

 

درپایان مشخصات این گوشی‌ها را در جدول زیر ثبت کرده‌ایم تا بتوانید آنها را به‌راحتی با یکدیگر مقایسه کنید.

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

سجاد

۱۳۹۵/۲/۱۵
سلام اس 5بهتره یا نوت 4سامسونگ لطفا راهنمایی کنید

میلاد

۱۳۹۴/۱۲/۹
جدیدا مد شده بعضیا چون از برنده هواوی بدشون میاد شایعه پراکنی میکنن میگن بعد از یه مدت سرعتش میاد پایین میشه آشغال هر برندی همینجوریه جز ایفون اکثرا هم سامسونگ بازن که این حرفو میزنن بعضیا ناراحت شدن میت8زده رو دسته همشون نمیدونم چرا بعضیا چون خودشون سامسونگ دارن چرا دوست دارن بیان بقیه برندارو خراب جلوه بدن!

اصغری

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
سلام؛ لطفاً اگر دوسیم کارت اصل سراغ دارید به من خبر کنید ممنون

ارنیکا

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
به نظر من هنوزم سامسونگ بهترینه 3ساله دارمش

Luftwaffe

۱۳۹۴/۱۱/۱۴
معلوم خیلی کینه نسبت به نوت ۴ داری...بهترین پرچمدار سال ۲۰۱۴ همین نوت ۴ پلاستیکی شدش ^_^