خانهاخبار
عکس اکسپریا C6 سونی لو رفت

عکس اکسپریا C6 سونی لو رفت

میان‌رده جدید سونی، Xperia C6 که این روزاها شایعات زیادی در موردش شنیده می‌شود، احتمالا در MWC 2016 بارسلونا معرفی خواهد شد.
۱۳۹۴/۱۱/۱۰

ماه آینده در MWC 2016 بارسلونا شرکت سونی کنفرانس خبری خود را برای معرفی دیوایس‌های جدیدش برگزار می‌کند؛ دیوایس‌هایی که احتمالا اکسپریا C6 نیز در میان آنها جای خواهد داشت. در حالی که سونی هیچ حرفی از گوشی اکسپریا سی6 نزده، ماه گذشته عکس‌هایی لو رفت که ادعا می‌شد به این گوشی مربوط است. اکنون اکانت معتبر OnLeaks نیز رندر جدیدی از این گوشی هوشمند فاش کرده است.

 

image

 

به نظر می‌رسد طراحی این گوشی شباهت بسیاری به سونی اکسپریا سی5 اولترا دارد؛ میان‌رده‌ای 6 اینچی با نمایشگر تمام اچ‌دی و تقریبا بدون حاشیه. اگرچه نمی‌دانیم سی6 چند اینچی است، بعید است کوچک‌تر از 5 اینچ باشد. براساس شایعاتی که به گوش می‌رسد، این دستگاه احتمالا نمایشگر Full HD دارد و از پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک Helio P10 بهره می‌برد. اگرچه تراشه Helio P10 مدیاتک جزو تراشه‌های رده‌بالا قرار نمی‌گیرد، با هدف عملکرد خوب در مقابل قیمت مقرون‌به‌صرفه قدم به میدان رقابت گذاشته است.

این‌طور که از رندر گوشی به نظر می‌رسد، اکسپریا سی6 در سه رنگ عرضه خواهد شد، اما در مورد زمان عرضه این محصول جدید سونی حرفی زده نشده است.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

سما

۱۳۹۵/۳/۵
خیلی خیلی عالیه

امین

۱۳۹۵/۲/۱۸
این دو سیم کارته؟

معین

۱۳۹۴/۱۱/۱۵
تا جایی که ما دیدیم برند تازه به دوران رسیده هاواوی که معلوم نیست از زیر کدامین بوته شهرداری سبز شده تا اینجا محبوبیتی که کشف کرده فقط فقط بخاطر دزدیدن طرح از سونی یا آیفن بوده و کسایی که توانایی مالی برای خرید چنین برندهایی نداشتن اومدن مشابه(هاواوی) خریدن که خودشونو از نظر روحی ارضا کنن. هاواوی برندی مشتق شده از سامسونگ،سونی،آیفن و....

mahdi

۱۳۹۴/۱۱/۱۱
در جواب آقا ممد:
این شبیه p8 lite هست؟؟؟؟؟!!!!!
معلوم میشه تا حالا حتی عکس p8 lite رو یکبارم ندیدی.

mahdi

۱۳۹۴/۱۱/۱۱
کاش این یکی دیگه بالا و پایینش 20 متر حاشیه نداشت.باز نسل های قبلش لا اقل پایینشون دیگه 20 متر حاشیه نداشت و حاشیه بالاشون بادوربین ببزرگ و فلاش LED قابل توجیه بود