تعویض بی قید و شرط گوشی معیوب تا ۴۸ ساعت پس از خرید الزامی است
کارشناس اتحادیه مخابرات با اشاره به اینکه مشتریها در بازار موبایل به دلیل بیاطلاعی از حقوقشان متحمل ضرر میشوند، گفت: طبق قوانین اگر به هر دلیلی گوشی خریداری شده تا 48 ساعت دچار ایراد شود فروشنده موظف به پس گرفتن گوشی است.
۱۳۹۴/۱۱/۷
داغترینها
گلکسی C55 در سکوت خبری معرفی شد
۱۴۰۳/۲/۳
از سری مکبوک پرو M4 چه انتظاراتی داریم؟
۱۴۰۳/۲/۲
هدفونهای ناتینگ از راه رسیدند؛ باتری بهتر و قابلیت ANC
۱۴۰۳/۱/۳۰
موتورولا اج ۵۰ اولترا معرفی شد؛ بدنه چوبی و سنسور پریسکوپی
۱۴۰۳/۱/۲۸
موتورولا اج ۵۰ فیوژن به طور رسمی معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۲۸
سری ریلمی P1 معرفی شد؛ طراحی فوقنازک و نمایشگر امولد
۱۴۰۳/۱/۲۷
Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیز عرضه خواهد شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
هواوی Pura متولد شد؛ شروع دوباره هواوی با نگرشی تازه
۱۴۰۳/۱/۲۷
Redmi K70 Ultra در برابر Realme GT 6؛ جزئیات باتری و سرعت شارژ فاش شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
چتبات هوش مصنوعی واتس اپ عرضه شد
۱۴۰۳/۱/۲۵
اخبار مشابه
دیدگاهها (11 نظر)
بنده خدا
۱۳۹۵/۷/۲۰
با گارانتیشم به این راحتی ها نمیشه بعد تو میگی بدون گارانتی !!!
آریا
۱۳۹۴/۱۱/۹
حتی اگه از نمایندگی بگیریم معتبر باشه مثله مایکروتل ولی گوشی مشکل داشته باشه که اونا هیچ وقت پس نمیگیرن و میگن به ما مربوط نیست برو گارانتی اونوقت باید چیکار کرد؟
آریا
۱۳۹۴/۱۱/۹
هیچی داداش هیچ کس پیگیر نیست متاسفانه
مرتضی
۱۳۹۴/۱۱/۸
سلام.
کسانی که این تصمیم رو می گیرن نمی دونن اگه احیانا تو این 48 ساعت گوشی از دست خریدار بیفته (ضربه خوردگی ) و مشکل سخت افزاری پیدا کنه (مثلا پرش انتن ) که البته ظاهر گوشی هم ایرادی نشون نمیده تکلیف چیه؟
و یا خیلیها هستند که دنبال بهونه هستند که به هر دلیلی از خرید خودشون پشیمون هستند و با بهونه ایراد گوشی اصرار بر تعویض می کنند. این کار به نظر بنده اشتباه است. فقط باید با شرکت گارانتی کننده باشد. عملا با این کار بازار فروش موبایل دچار مشکل میشه.
کسانی که این تصمیم رو می گیرن نمی دونن اگه احیانا تو این 48 ساعت گوشی از دست خریدار بیفته (ضربه خوردگی ) و مشکل سخت افزاری پیدا کنه (مثلا پرش انتن ) که البته ظاهر گوشی هم ایرادی نشون نمیده تکلیف چیه؟
و یا خیلیها هستند که دنبال بهونه هستند که به هر دلیلی از خرید خودشون پشیمون هستند و با بهونه ایراد گوشی اصرار بر تعویض می کنند. این کار به نظر بنده اشتباه است. فقط باید با شرکت گارانتی کننده باشد. عملا با این کار بازار فروش موبایل دچار مشکل میشه.
کیا
۱۳۹۴/۱۱/۸
با سلام
فقط یه سوال باقی میمونه و اونم اینه که اگه فروشنده زیربار پس گرفتن گوشی نشد، به چه کسی میشه شکایت کرد و مراحل پیگیری به چه صورتیه؟
با تشکر
فقط یه سوال باقی میمونه و اونم اینه که اگه فروشنده زیربار پس گرفتن گوشی نشد، به چه کسی میشه شکایت کرد و مراحل پیگیری به چه صورتیه؟
با تشکر