خانهاخبار
​قاب گوشی Nexpaq دریچه‌ای جدید به روی شما باز می‌کند

​قاب گوشی Nexpaq دریچه‌ای جدید به روی شما باز می‌کند

اگر از ظاهر گوشی خود خسته‌ شده‌اید یا دنبال تجربه‌ای متفاوت می‌گردید، قاب گوشی Nexpaq این امکان را به شما می‌دهد. با Nexpaq می‌توانید گوشی خود را تقویت کنید و ماژول‌های دوست‌داشتنی به آن اضافه کنید.
۱۳۹۴/۱۱/۸

سال‌هاست که دنیای موبایل در جاه‌طلبی‌ها و رویاپردازی‌های خود از گوشی ماژولار صحبت‌ می‌کند. گوگل سردمدار این خیال‌ پردازی‌هاست و با پروژه آرا قصد دارد این رویا را به حقیقت تبدیل کند، ولی هنوز از گوشی شگفت‌انگیز پروژه آرا خبری نیست. در میان این رویاپردازی‌ها یک استارت‌آپ سری در میان سرها درآورده و قاب گوشی‌ای تولید کرده که ماژولار است و به شما اجازه می‌دهد با کمک آن گوشی‌تان را بهتر کنید و ویژگی‌های جدیدی به آن بیفزایید.

 

image

 

از لحاظ ساختاری و شکل‌و‌شمایل قاب گوشی نکس‌پک شبیه نمونه اولیه گوشی پروژه‌ آراست؛ قابی که امکان اضافه و کم کردن قطعات را دارد و به شما اجازه می‌دهد ماژول‌هایی مانند فلاش ال‌ای‌دی به گوشی خود اضافه کنید.
برای اضافه یا کم کردن ماژول‌ها به نکس‌پک احتیاجی به خاموش و روشن کردن گوشی نیست و کاربر در چشم به‌هم زدنی می‌تواند گوشی‌اش را به بلندگو، لیزر و سایر ماژول‌ها و امکانات اضافه مجهز کند.

 

image

 

نکس‌پک امیدوار است توسعه‌دهندگان را به سمت محصول خود جذب کند و آنها را متقاعد سازد برای قاب گوشی‌اش ماژول‌های کاربردی طراحی کنند. قیمت ماژول‌های نکس‌پک متفاوت است، اما از مرز 50 دلار فراتر نمی‌رود.

 

image

 

روی کاغذ نکس‌پک شگفتی محسوب می‌شود، اما باید دید در عمل چگونه است: آیا ماژول‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد کاربردی‌اند؟ استفاده از آن راحت است و کاربر هنگام کار با آن به مشکل برنمی‌خورد؟ کیفیت قطعات چطور است؟ آیا ماژول بلندگوی کوچک این قاب می‌تواند صدای خوبی تولید کند؟ این‌ها همه سوالاتی است که ذهن را مشغول می‌سازد.

نظر شما در مورد قاب ماژولار چیست؟ آیا کاربران به چنین قاب‌هایی نیاز دارند؟

در حال حاضر نکس‌پک برای گوشی‌های زیر قاب تولید کرده است:

قیمت این قاب‌ها حدود 100 دلار است و 11 ماژول نیز برای آنها وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)