خانهاخبار
ال جی برای سال 2016 دو پرچمدار جدید تدارک دیده است

ال جی برای سال 2016 دو پرچمدار جدید تدارک دیده است

شرکت LG سال پرفراز و نشیبی پشت سر گذاشت. پس از فروش فوق‌العاده در سه‌ماهه اول سال، که در تاریخ این شرکت بی‌سابقه بود، فروشش روندی نزولی طی کرد.
۱۳۹۴/۱۱/۷
image

 

فروش ال‌جی در بازارهای ایالات متحده به‌لطف LG V10 نسبت به سه‌ماهه سوم سال شاهد رشدی 13 درصدی بوده است. V10 با صفحه نمایش دوم، دوربین عالی و حسگر اثر انگشت توانست نظر جوانان امریکایی را به خود جلب کند و در 45 روز 450 هزار دستگاه از این گوشی در امریکا به فروش رفت.

حال ال‌جی برای سال 2016 چه برنامه‌ای دارد؟ این شرکت گفته است که، مانند سال پیش، قصد دارد دو پرچم‌دار در سال 2016 معرفی کند. یکی از این دو پرچم‌دار LG G5 است که چندی است شایعاتی در موردش منتشر شده و برخی خبرها حاکی از آن است که ال‌جی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، که حدود یک ماه دیگر برگزار می‌شود، از آن رونمایی خواهد کرد. شایعات در مورد G5 می‌گویند که این گوشی از بدنه فلزی، دوربین دوگانه، پردازنده اسنپدراگون 820، حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش دوم بهره می‌برد. همچنین گویا ال‌جی برای طراحی این گوشی وقت زیادی صرف کرده و محصول متفاوتی تدارک دیده است.

 

image

 

اما در مورد پرچم‌دار دوم، که ال‌جی از معرفی آن در نیمه دوم سال میلادی خبر داده است، اطلاعات زیادی در دست نیست. برخی می‌گویند احتمالا گوشی مذکور نسخه بهبودیافته LG V10 خواهد بود، اما در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که این ادعا را تایید کند.

گویا شرکت‌های تولید‌کننده موبایل به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین روش، معرفی دو پرچم‌دار در یک سال است. به‌جز ال‌جی، سامسونگ یک گوشی از سری Galaxy S و یک گوشی از سری Galaxy Note و سونی نیز دو گوشی از خانواده Xperia Z را هر سال معرفی می‌کنند.

 

image

 

طی سه‌ماهه چهارم سال گذشته میلادی ال‌جی موفق شده است 15.3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند که نسبت به فروش سه‌ماهه سوم رشد 2 درصدی و نسبت به بازه مشابه در سال 2014 افت 2 درصدی داشته است. درمجموع این شرکت در سال 2015 موفق شده 59.7 میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروشد که نسبت به سال گذشته 0.6 میلیون دستگاه افزایش داشته است. اما این افزایش جزئی به‌معنی افزایش سود این شرکت نیست. ال‌جی گرچه در پایان سال 2014 سود اندکی کسب کرد، امسال همان اندک سود را از دست داده و بخش موبایلش به ضرردهی افتاده است.

به نظر شما سال 2016 برای ال‌جی سال سوددهی خواهد بود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

رهگذر

۱۳۹۴/۱۱/۱۱
سیاوش داداش خفه شو سامسونگ همش کپی میکنه بازم ال جی تقلید نمیکنه ولی ب نظر من اچ تی سی برترین گوشیارو میزنه البته ال جی هم خوبه

MR RSD11!

۱۳۹۴/۱۱/۹
واااااااای اخر تکنولوژی رو داره میده بیرون.....دارم دیونه میشم...پسرررر میدونی الجی جی 5 یعنی چی؟ همین الانش که سه سال از ساخت الجی جی 3 میگزره بازم دارن مقایسه اش میکنن با غول های سامسونگ و سونی ..کم نمیاره

اشکان

۱۳۹۴/۱۱/۷
من که مدتیه دارم از گوشی‌های الجی استفاده می‌کنم. کیفیت خوبی دارن. احتمالا گوشی بعدیم G5 خواهد بود.

siyavash

۱۳۹۴/۱۱/۷
سلام خخخخخخخخخخخخ این ذوتا پرچم دار هم به گرد سامسونگ هم نمیرسه هرگوشس ک میزنه از خانواده اس نمیاد بالا