خانهاخبار
​توضیحات کارمند سامسونگ در مورد گلکسی اس7

​توضیحات کارمند سامسونگ در مورد گلکسی اس7

منبعی در داخل تشکیلات سامسونگ در مورد گلکسی اس7 و اس7 اج صحبت کرده است. هرچند نمی‌توان صحت‌وسقم ماجرا را بررسی کرد، شنیدن چنین اخباری در مورد پرچمدار جدید سامسونگ خالی از لطف نیست.
۱۳۹۴/۱۱/۵

اخبار جدیدی در مورد نسل جدید پرچم‌داران سری اس سامسونگ به گوش می‌رسد. این اخبار را فردی منتشر کرده که ادعا می‌کند کارمند سامسونگ است. پیش‌تر اخباری در مورد گلکسی اس7 و اس7 اج منتشر شده بود که از حضور این پرچم‌داران در آزمایش‌های بنچمارک‌ها خبر می‌داد. در این اخبار اشاره شده بود که پرچم‌داران سامسونگ در دو سایز مختلف عرضه می‌شوند: گلکسی اس7 با نمایشگر 5.1 اینچی و گلکسی اس7 اج با نمایشگر 5.5 اینچی روانه بازار خواهند شد.

image

کارمند سامسونگ ادعا می‌کند که تمام مدل‌های مختلف گلکسی اس7 با شاسی مشکی‌رنگ ساخته می‌شوند تا ظاهری جذاب و زیبا داشته باشند. البته طبق ادعای این منبع، سامسونگ بیشتر اهتمام خود را بر تبلیغات دوربین این محصول گذاشته است و احتمالا گلکسی اس7ها با شعاری شبیه «در تاریکی» یا چیزی شبیه آن معرفی می‌شوند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز قصد دارد، مانند رقیب دیرینه خود، از دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده کند؛ البته دوربینی 12 مگاپیکسلی که قابلیت‌های فراوان دارد و آپرچرش f/1.7 است. طبق ادعای این کارمند، سامسونگ در دوربین‌های جدید تمرکز را از مگاپیکسل برداشته و بر کیفیت دوربین قرار داده است.

image

به نظر می‌رسد دوربین 12 مگاپیکسلی اس7 اندازه سنسور و ظرفیت بهتری نسبت به دوربین 16 مگاپیکسلی گلکسی اس6 داشته باشد. دوربین این محصول از فوکوس اتوماتیک دو پیکسلی استفاده می‌کند که یکی از ویژگی‌های دوربین‌های DSLR کنون است و در نوع خود بسیار جالب و شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. استفاده از فوکوس دو پیکسلی سبب می‌شود نویز تصاویر کمتر شود و رنگ‌ها بهتر دیده شوند. 

image

طبق شایعات، گلکسی اس7 مانند گلکسی اس5 ضدآب و ضد گردوغبار خواهد بود و برخلاف گلکسی اس6 ها این محصول دو درگاه سیم‌کارت دارد، البته از درگاه سیم‌کارت دوم می‌توان به‌عنوان درگاه کارت حافظه نیز استفاده کرد. این موضوع بسیار جالب توجه است، چراکه گلکسی اس6، گلکسی اس6 اج و گلکسی اس6 اج پلاس هیچ‌کدام به درگاهی برای کارت حافظه جانبی مجهز نبود.
طبق ادعای کارمند سامسونگ، تمام نسخه‌های گلکسی اس7 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی موجود خواهند بود. البته جذابیت‌های اس7 همین‌جا تمام نمی‌شود و به‌نظر می‌رسد این محصول از نظر ظرفیت باتری نیز در وضعیت بهتری قرار گرفته است و باتری آن نسبت به نسخه‌های پیشین افزایش ظرفیت محسوسی دارد.

image

انتظار داریم پرچم‌داران جدید سامسونگ درست یک روز مانده به MWC 2016، در 21 فوریه، معرفی شوند.
نظر شما در مورد گلکسی اس7 چیست؟
به نظر شما دوربین 12 مگاپیکسلی این محصول می‌تواند انتظارات را برآورده کند؟

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Arya

۱۳۹۴/۱۱/۹
داداش از کی تا حلا اپل مگا پیکسل دوربیناشو آورده پایین که این کاره سامسونگ تقلد ازش باشه!؟
سامسونگ گالکسی 8 رو با دوربین 16 مگا پیکسلی و آپرچر 1.7 میزنه

فريدون

۱۳۹۴/۱۱/۶
چى شد سامسونگ از عدد و رقم دست برداشت.. شعارش و روال بچگانه اش اين بود كه فقط كميت رو بالا ميبرد و تغييرات خاصى نداشت و ميگفت اپل مشخصاتش پايينه. ولى چون تو مقايسه ها سوسك شد رفت دنبال تقليداى ديگه. خوشم مياد خودش و طرفداران الكى متعسبش هم كم نميارن و تقليداى بيخودش رو قبول ندارن.الان هم در پيوست اين نظر حرفاى بيخود زيادى گفته ميشه اما ديگه دست سامسونگ متقلب رو شده كه فقط ميخواد با ارقام مشترى بدست بياره

فرهاد

۱۳۹۴/۱۱/۶
درود بر پادشاه تلفن های همراه سامسونگ بزرگ...

ممد

۱۳۹۴/۱۱/۶
از نطره من از الان باید به فکره رقیب برا این بود و از اون جایی که همه جا بحث از رقابت و کل کل سامسونگ و ایفون هس مطمنن رقیب این گوشی ایفون هفته که با اشتباهی میخاد بیاد اونم نداشتن جک هنذفری که نوستاژیک ترین قسمت یه موبایل همین جکه هس!!
سامسونگ پروژه صفرش یجور پوست انداختن بود و کسایی که بدن با سامی بخاطر اون داستان های قبل پروژه صفرس وگرنه پروژه صفر به بعد کلا همه رو کف بر کرد من خودم اولین گزینم پروژه صفرایه سامسونگه چون همه چیزو میبینم توش و نیازمو بر طرف میکنه اصلا هم دلیلی برایه خرید گوشی های دیگه نمیبینم البته سلیقه ها رنگارنگه

Mehran

۱۳۹۴/۱۱/۵
هيچي ديگه يه ايفون جديد تو راهه ولي از نوع اندرويدش
لامصب به رنگشم رحم نكرده ...