خانهاخبار
تصاویری از نمونه آزمایشی LG G5 فاش شد

تصاویری از نمونه آزمایشی LG G5 فاش شد

امیدهای زیادی به معرفی جی5 ال جی در نمایشگاه MWC امسال وجود دارد. در هیاهوی شایعاتی که در مورد این دستگاه به گوش می‌رسد، به‌تازگی تصاویری منتسب به جی5 نیز به بیرون درز کرده که نشانه واقعی بودن شایعات منتشرشده است.
۱۳۹۴/۱۱/۴

ال‌جی قرار است در نمایشگاه MWC 2016 مراسمی داشته باشد که به احتمال زیاد در آن از پرچم‌دار جدید خود، G5، رونمایی می‌کند. به نظر می‌رسد ال‌جی امسال کاملا آماده رویارویی با سامسونگ است و از معرفی همز‌مان G5 با Galaxy S7 هیچ ابایی ندارد.
در شایعاتی که تاکنون در مورد پرچم‌دار جدید ال‌جی منتشر شده، به حذف شدن دکمه‌های صدا از پشت گوشی، دوربین دوتایی و باتری قابل تعویض اشاره شده است. اکنون تصاویری از نمونه آزمایشی و اولیه G5 به بیرون درز کرده که می‌توان این موارد را در آنها مشاهده کرد.

 

image

 

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، روی دستگاه برچسب NOT FOR SALE خورده است. در پشت گوشی دیگر از مجموعه دکمه‌های صدا و پاور خبری نیست و به نظر می‌رسد این دکمه‌ها دوباره به کنار گوشی برگشته‌اند. دو لنز دوربین، یکی کوچک و دیگری بزرگ، به G5 اضافه شده که گفته می‌شود 16 و 8 مگاپیکسلی هستند. همچنین مجهز بودن به رابط USB Type-C و میکروفون تک‌کاناله موارد دیگری است که ال‌جی برای پرچم‌دار خود مد نظر قرار داده.
کنفرانس ال‌جی قرار است روز دوم اسفند و به فاصله زمانی چند ساعته با سامسونگ در بارسلون اسپانیا برگزار شود، اما قطعا تا آن زمان خبرها و تصاویر مطئمن‌تری از LG G5 مشاهده خواهیم کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهرشاد .موب

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
.من خودم طرفدار سونی ام..ولی زورم اومد راجب ال جی اینجوری حرف زدی..ال جی کار کشتست.

ehsan

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
ال جی اگه همه وسیله ها رو میزنه همه با کیفیت هستن اون زمان که ال جی گوشی میزد سامسونگ داشت جاروبرقی اندازه سطل آشغال تولید میکرد دوست عزیز ,و البته سامسونگ همه کارهاش تقلید از اپله ولی حداقل ال جی نوآوری رو داره

پدرام

۱۳۹۴/۱۱/۲۰
فکر کنم الجی خیلی وقت پیش که گوشی 3D زد از دو دوربین استفاده کرده بود

علی گازمبور

۱۳۹۴/۱۱/۴
دوست من عجب اطلاعاتی داری خخخخخخ اینارو یه بچه ی ده ساله میدونه

جواد

۱۳۹۴/۱۱/۴
سلام ال جی همون شرکتی که ابمیوه گیری میزد  ال جی در اندازه سامسونگ نیست که مقایسه میکنی یادت نره که ال جی با huawei و شیومایی ههههه قابل مقایسه هست سامسونگ تنها گوشی بی رغیب بازار هست
در ضمن سامسونگ رفیق داره رغیب نداره