خانهاخبار
اسنپدراگون 830 با فرایند تولید 10 نانومتری سال 2017 از راه می‌رسد

اسنپدراگون 830 با فرایند تولید 10 نانومتری سال 2017 از راه می‌رسد

هنوز اسنپدراگون 820 روانه بازار نشده که خبرهایی از اسنپدراگون 830 به گوش می‌رسد!
۱۳۹۴/۱۱/۳

خبرهایی که از تولید اسنپدراگون 820 به گوش می‌رسد نشان می‌دهد این تراشه در نیمه پایانی 2016 نبض بازار را در دست خواهد گرفت. حالا صحبت‌هایی نیز در مورد اسنپدراگون 830 شنیده می‌شود؛ تراشه‌ای که احتمالا در سه‌ماهه اول 2015 روانه بازار خواهد شد. گفته می‌شود این تراشه از 8 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند و با فرایند تولید 10 نانومتری جدید سامسونگ ساخته می‌شود.

هنوز این خبرها تایید نشده، اما تنها چیزی که مشخص شده این است که اسنپدراگون 830 در حال تولید شدن است و احتمالا با توجه به پشتیبانی از رم زیاد با استقبال خوبی نیز روبرو خواهد شد.

تولید این پردازنده با فرایند 10 نانومتری ممکن است فقط شایعه باشد، زیرا بسیاری از تولید‌کنندگان هنوز در حال کار بر فرایند تولید 14 نانومتری هستند. نکته مهم دیگر این است که سامسونگ هنوز خود به جمع‌بندی کاملی نرسیده است. به‌هرحال باید منتظر بود تا خبرهای تکمیلی و رسمی در این مورد اعلام شود.

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۱/۴
عالیه8گیگ رم عالی خواهد بود , براساس واقعیت علمی هرچه رم بالاتر باشه تأثیر مثبت مستقیم و غیرمستقیم زیادی در عملکرد کلی یک تلفن همراه داره

erfanasal

۱۳۹۴/۱۱/۴
عجب زمونه ایه........اعداد همینطوری دارن بالا میرن...چند وقت دیگه گوشی میاد با سی پی یو ۱۶ هسته ای اسنپدراگون ۹۵۰ با کلاک ۴/۵ ......رم ۳۲ گیگ......ال سی دی 8k اصلا یارو از گوشی میاد بیرون میزنه پس کله آدم دوباره میره توی گوشی......NFC حذف میشه....بلوتوث حذف میشه....وای فای حذف میشه....چیزهایی اضافه میشن که الان حدودا هم نمیشه گفت چی هستن.....ای نوکیا1100...کجایی که ببینی نوادگانت ، مار بازی را به کجا رسانده‌اند...

علیرضا

۱۳۹۴/۱۱/۳
فک کنم باید برگردیم به گذشته تا ببینیم اسنپدراگون 830 به بازار میاد یا نه؟؟!
LoL

مهمان

۱۳۹۴/۱۱/۳
خبرهایی که از تولید اسنپدراگون 820 به گوش می‌رسد نشان می‌دهد این تراشه در نیمه پایانی 2016 نبض بازار را در دست خواهد گرفت. حالا صحبت‌هایی نیز در مورد اسنپدراگون 830 شنیده می‌شود؛ تراشه‌ای که احتمالا در سه‌ماهه اول ً(2015) روانه بازار خواهد شد.
اصلاح شود.
با تشکر و خدا قوت از همه عزیزان زحمت کش در جی اس ام .

erfan

۱۳۹۴/۱۱/۳
woooooow chi mishe in 830