خانهاخبار
معرفی لومیا 650 مایکروسافت باز هم به تاخیر افتاد

معرفی لومیا 650 مایکروسافت باز هم به تاخیر افتاد

شایعاتی مبنی بر معرفی رسمی Lumia 650 در روز اول فوریه شنیده می‌شد، اما اکنون گفته شده این گوشی در نیمه‌های فوریه 2016 معرفی می‌شود.
۱۳۹۴/۱۱/۴

به نظر می‌رسد عرضه لومیا 650 مایکروسافت، که این روزها خبرهای زیادی در موردش به گوش می‌رسد، به تاخیر افتاده است. پیش‌تر گفته می‌شد این گوشی هوشمند در روز اول فوریه 2016 رسما معرفی می‌شود، اما حالا خبرهای جدید از معرفی رسمی این محصول در نیمه‌های ماه فوریه حکایت می‌کند و علت این تاخیر هم برخی مشکلات نرم‌افزاری ذکر شده است که البته با توجه به تاخیر در انتشار نسخه نهایی ویندوز 10، این تاخیر چندان هم بی‌ربط نیست.

احتمالا این گوشی در یک پست وبلاگی معرفی می‌شود و از رویدادی جداگانه برای آن خبری نخواهد بود. با توجه به تاخیر افتادن در معرفی دستگاه، احتمالا بلافاصله پس از معرفی نیز گوشی در دسترس قرار می‌گیرد.

گفته می‌شود لومیا 650 مایکروسافت آخرین گوشی از نسل لومیا خواهد بود و پس از آن مایکروسافت از برند سرفیس برای گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد.

لومیا 650 احتمالا مشخصاتی به شرح زیر دارد:

  • تراشه اسنپدراگون 212
  • نمایشگر 5 اینچی 720p
  • 1 گیگابایت حافظه رم
  • 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا
  • دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش LED
  • دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

فرهاد

۱۳۹۴/۱۱/۶
سلام کی گفته با این سخت افزار بازی آسفالت راحت اجرا میکنه بنده لومیا 540 دارم با اسنپدراگون 200 ولی زیادی ضعیف هنگ نمیکنه ولی اگر 400 بود خیلی بهتر میشددرست با حداقل سخا افزار سازگاری داره ولی نه دیگه در این حد

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۱۱/۵
تاخیر قویترین سازنده دنیا بی دلیل نیست. حتما در حال انجام ارتقاع های نهایی هستن. از طرفی ویندوز همونطور که دوست عزیزمون گفتن اصلا نیازی به سخت افزار قوی نداره. چون ویندوز مانند ای او اس و حتی بیشتر، سیستم عاملی شدیدا سازگار با سخت افزار و دارای پایه های برنامه نویسی قوی هست. درست بر خلاف اندروید که نشتی رم بسیار شدید داره و به علت پایه ضعیف نرم افزاری لینوکس فقط از یک پردازنده سخت افزاری استفاده میکنه ویندوز قادر به استفاده تقریبا 100% از تمام هسته هاست. جدا از همه اینها قیمتی که در نهایت خواهید دید کاملا منصفانه است و شما پول اضافی بابات لوگو مایکروسافت نمیدهید. برای درک بهتر لیست قیمت های lumia 640 رو مطالعه کنین و با سخت افزار به نسبت قدرتمند در نظر بگیرید.

sami

۱۳۹۴/۱۱/۴
سلام دوست خوب
باید بدونید که سیستم عامل ویندوز نیاز به سخت افزار بالا نداره و با همین قطعات میتونه اسفالت 8 رو هم ران کنه بدونه لگ و هنگ... رسما با هیچ سخت افزاری شما نمیتونی این سیستم عامل رو وادار به هنگ کنی

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۱/۴
این که فوق العاده ضعیفه...
اسپندراگون 212؟
رم 1؟

ali

۱۳۹۴/۱۱/۴
این ماکروسافت هم معلوم نیست داره چیکاره میکنه . . .
یک سال منتظر ویندوز 10 هستیم
صبرمون سراومد بخدا !!!!