خانهاخبار
شایعات جدید در مورد شیائومی می5 از محصولی هیجان‌انگیز خبر می‌دهد

شایعات جدید در مورد شیائومی می5 از محصولی هیجان‌انگیز خبر می‌دهد

این روزها بازار شایعات در رابطه با Xiaomi Mi 5 به‌شدت داغ است و حال تصویری از نسخه سفیدرنگ آن نیز لو رفته.
۱۳۹۴/۱۱/۲

پیش‌تر بارها درباره شایعات مرتبط با محصول جدید شیائومی، که Mi 5 نام گرفته، صحبت کرده‌ایم. این محصول از مشخصات فنی بسیار قدرتمندی بهره می‌برد و حال اولین تصویر از نسخه سفیدرنگ آن نیز به اینترنت راه یافته است. 

image

تصویر موردنظر دقیقا به همان شکل است که انتظار داشتیم: وجود لوگوی Mi در گوشه راست و بالا، دکمه هوم بسیار مشابه آنچه در تلفن‌های هوشمند سامسونگ می‌بینیم و بدنه شیشه‌ای و آلومینیومی که آن را بسیار مشابه آیفون کرده.

 

image

 

هنوز هیچ‌کدام از شایعات پیشین تایید نشده، ولی طبق آنچه که شنیده شده، این محصول از این مشخصات فنی برخوردار است: پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ SoC، چهار گیگابایت رم، نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۵۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، شیشه محافظ نمایشگر گوریلا گلس ۴، دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری و نهایتا رنگ‌بندی متنوع. گفته شده این محصول در دو نسخه با ظرفیت‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و همچنین سنسور اسکن اثر انگشت از دیگر مشخصات فنی این دستگاه خواهد بود.

در حال حاضر تنها موضوعی که از آن اطمینان داریم استفاده از آخرین پردازنده کمپانی کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۲۰، است.

هنوز از زمان قطعی عرضه و پخش این محصول خبری منتشر نشده، ولی این احتمال وجود دارد که Mi 5 در اواخر فوریه و حوالی رویداد 2016 MWC رونمایی شود و در بازارهای محدودی به فروش برسد. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

امیر

۱۳۹۴/۱۱/۳
کلمه mi همانطور که در تیتر می بینید " می " خوانده میشود نه " ام ای" و سری می شماره های قبلی هم داشته mi 3, و....در زبان مردم بقیه کشورها هم " می فایو " خوانده می شود نه "ام ای فایو".

امیر

۱۳۹۴/۱۱/۳
دوست عزیز ممد نمی خواستم بگم که طراحی سامسونگ بده !! فقط می گم هیچ کمپانی نباید محصولی بده بیرون که صد در صد شبیه به دیگری باشه ! اخه شما یه نگاه به عکس بنداز!اگر کلمه mi رو نادیده بگیری چه فرقی با گوشی های سامسونگ می کنه! مثلا می تونستند دگمه رو مستطیلی بزنند دنیا اخر میشد؟

مهرداد

۱۳۹۴/۱۱/۳
mi5
یاد سازمان جاسوسی انگلیس اوفتادم
:|

ممد

۱۳۹۴/۱۱/۳
نه که ایفون خودش طراحیشو زده ایفون با اون همه ادعا رفته از اچ تی سی کپه کرده.
در حال حاضر طرح های جدید سامسونگ اولن هم از نظره کیفیت و زیبایی

Arad

۱۳۹۴/۱۱/۲
لوگوی شیائومی گوشه بالا سمت چپ هست نه راست!!!