خانهاخبار
اچ تی سی از پرچمدار جدیدش در MWC 2016 رونمایی نمی‌کند

اچ تی سی از پرچمدار جدیدش در MWC 2016 رونمایی نمی‌کند

کنگره موبایل امسال بسیار پرهیجان خواهد بود. سامسونگ گلکسی اس7 و ال جی G5 را احتمالا معرفی خواهند کرد. انتظار می‌رفت HTC نیز پرچم‌دار جدیدش را در این مراسم معرفی کند، ولی خبر‌ها حاکی از آن است که این اتفاق رخ نخواهد داد.
۱۳۹۴/۱۱/۱
image

 

هرچه به MWC 2016 نزدیک‌تر می‌شویم، در مورد دستگاه‌هایی که قرار است در این مراسم رونمایی شود اخبار و شایعات بیشتری منتشر می‌شود. شایعات می‌گویند که سامسونگ از Galaxy S7 رونمایی خواهد کرد و برخی احتمال می‌دهند ال‌جی گوشی G5 را معرفی کند. بسیاری امیدوار بودند یک سال پس از معرفی One M9، پرچم‌دار اچ‌تی‌سی، در MWC شاهد مدل جدید این گوشی باشیم، اما گویا این امید واهی است.

براساس اخباری که از شرکت تایوانی به گوش می‌رسد، اچ‌تی‌سی قصد دارد پرچم‌دار جدیدش را، که با نام‌های HTC One M10 و HTC Perfume شناخته می‌شود، در مراسمی در ماه مارس (اسفند 94) رونمایی کند و این گوشی در ماه آوریل (فروردین 95) به بازار عرضه خواهد شد.

اچ‌تی‌سی پیش از این برای معرفی گوشی جدیدش در MWC برنامه ریخته بود، اما از آنجا که مدیریت این شرکت چند طرح اولیه را برای کار بیشتر به تیم طراحی گوشی باز پس فرستاده، چنین تاخیری به وجود آمده است. گفته می‌شود طراحی این گوشی با مدل‌های پیشین متفاوت است.

براساس شایعات، One M10 از حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپر‌ساعتی بهره خواهد برد. همچنین گفته می‌شود این گوشی استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار را داراست. علاوه بر این، شایعات حاکی از آن است که این گوشی در دو نسخه معرفی می‌شود: یک نسخه با پردازنده اسنپدراگون 820 برای بازارهای اروپا و امریکا و نسخه‌ای دیگر با پردازنده‌ای از شرکت مدیاتک برای بازارهای چین و جنوب شرقی آسیا.

در مورد این پردازنده مدیاتک نیز شایعاتی وجود دارد. برخی خبرها می‌گویند پردازنده مورداستفاده Helio X20 خواهد بود و برخی می‌گویند پردازنده آن Helio X30 است که هنوز معرفی نشده.

نظر شما در مورد پرچم‌دار آینده HTC چیست؟ پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Alireza

۱۳۹۴/۱۱/۳
آره دیگه هر شرکتی که رو به ورشکستگیه میشه گوشی خااااااااااااص!!!!!
خخخخخخ

ali_saghaei

۱۳۹۴/۱۱/۲
چیزی که از همین الان میشه حدس زد کیفیت ساخت بی نظیر و زیبایی مثال زدنی هست که همیشه همراه محصولات رده بالای اچ تی سی بوده، نمیدونم ایراد کار این شرکت که جزو قدیمی ترین شرکت های تولید کننده گوشیه موبایل هست، کجاست؟! با این که محصولات با کیفیت و خوبی تولید میکنه اما چندان که باید و شاید توی فروش موفق نیست. الحق محصولات اچ تی سی از نظر کیفیت گوشی های خوبی هستن. امیدوارم این شرکت دوباره به روزهای خوبش برگرده و شاهد رونق بیشتر بازار فروشش باشیم. منتظر پرچمدار جدید و دوست داشتنی اچ تی سی هستیم.

yh

۱۳۹۴/۱۱/۲
پرفورمنس سامسونگ؟!!!!

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۱/۲
به نظر بنده بهترین گوشی سال 2016 رو شرکت HTC خواهد ساخت چون در این مدت و این همه شکست مطمئنن سر عقل اومده امیدوارم HTC پیروز میدان باشه .

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۱/۲
اچ تی سی همیشه برای عاشقای موسیقی و کسایی که گوشی با بالاترین کیفیت ساخت بدنه رو میخوان بهترین بوده . مثل پرفورمنس سامسونگ و اپل و یا دوربین ال جی و سونی و یا اقتصادی بودنه هواوی . هر برندی تو یه زمینه ای بهتر کار می کنه :)