خانهاخبار
آیا این ویدئو یک آیفون ۴ اینچی جدید را به ما نشان می‌دهد؟

آیا این ویدئو یک آیفون ۴ اینچی جدید را به ما نشان می‌دهد؟

صبحت‌ها و شایعات در مورد آیفون ۴ اینچی جدید اپل تمامی ندارد. در تازه‌ترین خبر، یک ویدئو منتشر شده که ادعا می‌کند آیفون ۴ اینچی ۲۰۱۶ اپل را به تصویر می‌کشد. با ادامه مطلب همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصول آگاه شوید.
۱۳۹۴/۱۱/۱

اخیرا در وب سایت چینی M.I.C Gadget ویدئویی منتشر شده که احتمالا آیفون ۴ اینچی جدید را به تصویر کشیده است. آیفونی که در این ویدئو به نمایش درآمده طراحی یکسانی با آیفون 6s و 6s Plus دارد، اما اندازه آن کوچک‌تر از آیفون 6s به نظر می‌رسد. 

البته در ویدئو مقایسه رودررویی با آیفون 6s انجام نشده و خیلی سخت است که بتوانیم تأیید کنیم واقعا با آیفون ۴ اینچی روبروییم.

با این حال و با توجه به شایعاتی که در گذشته منتشر شده‌اند، تقریبا مطمئن شده‌ایم که اپل در سال ۲۰۱۶ یک آیفون ۴ اینچی با قیمتی کمتر از آیفون‌های ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی خود وارد بازار خواهد کرد. آیفون ۴ اینچی اپل چه iPhone 6c یا iPhone 7c یا iPhone 5e نام داشته باشد، با مشخصاتی بر پایه آیپاد تاچ نسل ششم به بازار خواهد آمد؛ مشخصاتی همچون پردازنده A8، یک گیگابایت رم، دوربین فیس‌تایم اچ‌دی و حافظه‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی. همچنین پیش‌بینی می‌شود قیمت مدل ۱۶ گیگابایتی آن حدود ۵۰۰ دلار باشد؛ یعنی ۱۵۰ دلار ارزان‌تر از مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون 6s.

ویدئوی مذکور را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. نظر شما در مورد آیفون ۴ اینچی اپل چیست؟ اگر آیفون ۴ اینچی جدید با این طراحی آشنا عرضه شود، آن را به آیفون‌های بزرگ‌تر ترجیح خواهید داد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

امیر

۱۳۹۴/۱۱/۲
ببخشید اما من فقط از بازدید کننده ها و سایت خواستم من را راهنمایی کنند ! علت این دیسلایک ها چیست ؟ اگه بلدید که جواب بدید اگه هم نه که نه! خیلی سخته؟؟

شایان

۱۳۹۴/۱۱/۲
الان دیگه هیچ گوشی هنگ نداره شرکت های خوبی که الان هیچ هنگی ندارن: سامسونگ.هواوی و سونی اند

rozita

۱۳۹۴/۱۱/۱
جالبه. یه ایفون خوش دست با امکانات جدید و البته یه مقدار زیبا.

omid

۱۳۹۴/۱۱/۱
قیمتش اگه بیاد حدودا چنده

امیر

۱۳۹۴/۱۱/۱
سلام و خسته نباشید یک سوال داشتم گوشی ای که کمترین میزان هنگ را داشته باشد چه مدلی است ؟ دوم اینکه علت هنگ کردن گوشی ها هنگام تماس چیست و چکاری می توان انجام داد بابت این قضیه؟لطفا با سیستم عامل اندروید معرفی کنید.تشکر و معذرت که اینجا سوالم و گفتم .