خانهاخبار
​مشخصات مدل 2016 گلکسی J7 در بنچمارک GFXBench

​مشخصات مدل 2016 گلکسی J7 در بنچمارک GFXBench

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سری جی خود را در سال 2016 نیز روانه بازار کند. پس از جی5، این‌بار نوبت به گلکسی جی7 رسیده است که در بنچمارک‌ها خودی نشان دهد.
۱۳۹۴/۱۰/۳۰

پس از معرفی سری A سال 2016 این بار نوبت به سری J رسیده است و گویا سامسونگ قصد دارد نسخه 2016 خانواده J را نیز روانه بازار کند. پس از فاش شدن مشخصات گلکسی جی5، حالا اخباری از گلکسی جی7 می‌رسد. نسل دوم این محصول در بنچمارک گرافیکی GFXBench شرکت کرده‌ و عکسی از مشخصات این محصول فاش شده است.

image

سامسونگ گلکسی جی 1 (2016) را چندی پیش معرفی کرد و انتظار می‌رود سایر اعضای خانواده جی نیز طی روزها و هفته‌های آینده معرفی شوند.
با استناد به GFXBench می‌توان گفت گلکسی جی7 به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز است. گرچه اندازه نمایشگر نسبت به نسخه قبلی تغییر نکرده، رزولوشن آن از 720 پیکسل به 1080 پیکسل ارتقا یافته که در نوع خود بسیار جالب است. نسخه 2016 جی7 از اسنپدراگون 615 به‌عنوان تراشه اصلی استفاده می‌کند و یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. در کنار پردازنده رم 3 گیگابایتی حضور دارد تا فرایند مولتی تسکینگ بدون هیچ لگ و ایرادی انجام شود. به‌نظر می‌رسد حافظه داخلی این محصول 16 گیگابایتی است و از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.
حافظه رم و رزولوشن نمایشگر در نسخه 2016 گلکسی جی7 تغییر کرده، اما دوربین‌های این محصول همچنان با همان عدد مگاپیکسلی قبلی به کار خود ادامه می‌دهند: دوربین اصلی جی7 باز هم 13 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین دوم آن 5 مگاپیکسلی. هنوز مشخص نیست نسخه جدید جی7 چه باتری‌ای روی خود دارد، ولی انتظار داریم مانند نسخه قبلی خود حداقل به باتری 3000 میلی‌آمپری مجهز باشد. 

نظر شما در مورد نسخه 2016 گلکسی جی7 چیست؟
آیا نسخه 2016 این محصول می‌تواند مانند نسخه قبلی در بازار موفق باشد؟

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۵/۲۴
بنده گوشیj7 دارم ومتاسفانه بیجهت صدای ویبره آن میآید و جهت قطع این صدا هیچ کاری نمیتوانم انجام دهم لطفا اگر میتوانید راهنمایی بفرمایید متشکرم

سینا

۱۳۹۵/۶/۱۱
عالیه حرف نداره

حسن

۱۳۹۵/۳/۱۷
سلام تاریخ انتشار این گوشی کی هست
میخوام بخرمش

reza

۱۳۹۵/۳/۱۵
چراغ اعلان داره یا نه در ضمن گوشی جی7 ساخت هند داریم

purya

۱۳۹۴/۱۱/۲
j7 قدیم بهتره از این