خانهاخبار
سری P9 هوآوی در چهار نسخه عرضه می‌شود

سری P9 هوآوی در چهار نسخه عرضه می‌شود

هوآوی با ارائه پرچمداران خود در چند نسخه با ویژگی‌هایی متفاوت سعی می‌کند کاربرانی با سلیقه‌های مختلف را به سمت محصولات خود بکشاند.
۱۳۹۴/۱۰/۲۹

سال گذشته هوآوی پرچم‌دار خود، P8، را در سه نسخه عرضه کرد: نسخه 5.2 اینچی، نسخه ارزان‌تر 5 اینچی P8Lite و غول 6.8 اینچی P8max. به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد این بار پرچم‌دار بعدی‌اش، P9، را در 4 نسخه عرضه کند و علاوه بر نسخه‌های قبلی یک نسخه پیشرفته‌تر نیز در این میان وجود خواهد داشت.

نسخه چهارم P9 احتمالا نمایشگر بزرگ‌تر از P9 معمولی اما کوچک‌تر از P9max خواهد داشت. احتمال می‌رود نمایشگر این گوشی حدود 6 اینچ باشد و رم و حافظه داخلی بیشتر و دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت داشته باشد. این گوشی دومین گوشی هوآوی بعد از آنر 6 پلاس است که از دو دوربین در پشت بهره می‌برد.

پیش‌تر عکس‌هایی از این گوشی لو رفته بود که دوربین دوگانه پشت و دکمه فیزیکی خانه را نشان می‌داد که احتمالا سنسور اثر انگشت را نیز شامل می‌شود.

در میان نسخه‌های مختلف P9 حداقل یکی از آنها با تراشه 8 هسته‌ای ساخت هوآوی، Kirin 950، عرضه خواهد شد. در حالی که سامسونگ و ال‌جی قصد دارند پرچم‌داران خود را در MWC 2016 معرفی کنند، به نظر نمی‌رسد هوآوی به معرفی سری P9 در MWC بپردازد و احتمالا در رویدادی جداگانه گوشی های خود را معرفی می‌کند.

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)