خانهاخبار
عکس‌های طراحی LG G5 لو رفت

عکس‌های طراحی LG G5 لو رفت

به‌تازگی عکس‌هایی منتشر شده که طراحی ال جی جی5 را نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۹

یکی از گوشی‌هایی که عده بسیاری در کنگره جهانی موبایل امسال موسوم به Mobile World Congress 2016 پیش رو در بارسلونا منتظرش هستند پرچم‌دار جدید ال‌جی به نام جی۵ است. هرچند هنوز نمی‌دانیم ال‌جی جی۵ چه ظاهری خواهد داشت، بر این باوریم که طراحی آن شبیه هیچ‌کدام از گوشی‌های عرضه‌شده از این شرکت نخواهد بود و به شکلی متفاوت و چهره‌ای کاملا جدید خود را نشان خواهد داد. ایجاد این تغییر بزرگ در طراحی جی۵ نامطلوب نیست، به شرط اینکه تیم طراحی شرکت ال‌جی دست به حرکات عجیب‌وغریبی مانند طراحی و تولید گوشی فوق‌العاده نازک یا اندازه بزرگ ۷ اینچی نزند!

 

image

 

طرح لورفته از جی۵ نشان می‌دهد این گوشی نازک‌تر از قبل به نظر می‌رسد و از طراحی لبه‌های کرو در پشت استفاده نمی‌کند. شایان ذکر است برادر بزرگ‌تر جی۵ یعنی جی۴ ابعاد ۱۴۹.۴ در ۷۳.۹ در ۸.۲ میلی‌متر داشت، اما به نظر می‌رسد جی۵ کمی بزرگ‌تر از مدل پیشین خود باشد. ال‌جی علاوه بر این دکمه‌های ولوم را به کنار دستگاه برگردانده تا کاربر راحت‌تر با آنها کار کند و به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت را در پشت محصول خود جای داده است.

image

طبق گفته‌ها، جی۵ با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، همراه پردازنده اسنپدراگون 820 با پردازنده 4 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530، رم ۳ گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و از کابل یو‌اس‌بی‌ Type - C بهره می‌برد.

زمان معرفی ال‌‌جی‌ جی۵ را نیز از دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده این شرکت برای ۲ اسفندماه می‌توان حدس زد.

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

هومن

۱۳۹۴/۱۲/۴
اگر این فبلت 6.4 اینچی درست بشه خیلی طرفدار پیدا میکنه

هومن

۱۳۹۴/۱۲/۴
میگم کسی راجب اینکه کمپانی ال جی داره روی فبلت 6.4 اینچی کار میکنه خبر داره...اگه خبر داری به من بگین لطفا

hammerfall

۱۳۹۴/۱۱/۵
شما با سامسونگتون بهتره برین اتو هاتون رو تولید کنین ههههههه...

Pooyan

۱۳۹۴/۱۰/۳۰
مثله این که هنوز گوشی های الجی رو دستت نگرفتی...بهت پیشنهاد میدم یه بار گوشی الجی رو استفاده کن بعدش پشیمون میشی...

Mohammad Mahdi

۱۳۹۴/۱۰/۳۰
ببین عزیزم احانت به طرف دارای الجی نکن الجی در حال حاضر بهترین محصولات کره رو داره میزنه از همین گوشی هاش بگیر تا تلویزیون هاش