خانهاخبار
آیا نکسوس‌های 2016 گوگل را HTC می‌سازد؟

آیا نکسوس‌های 2016 گوگل را HTC می‌سازد؟

با اینکه زمان زیادی تا معرفی نکسوس‌های 2016 گوگل باقی مانده، از حالا شایعات و حدس و گمان‌هایی درباره تولیدکننده این دستگاه‌ها آغاز شده است.
۱۳۹۴/۱۰/۲۹

سال گذشته شاهد معرفی دو گوشی نکسوس 5.2 و 5.7 اینچی بودیم که شرکت‌های ال‌جی و هوآوی ساخته‌اند. به نظر می‌‌رسد گوگل امسال باز هم قرار است دو گوشی نکسوس معرفی کند، ولی این بار در اندازه‌های 5 و 5.5 اینچی که اندکی از دستگاه‌های سال قبل کوچک‌تر خواهند بود. اما آنچه این شایعات را جالب ‌می‌کند، معرفی شرکت HTC به‌عنوان سازنده گوشی‌های نکسوس 2016 گوگل است.

 

image

 

اچ‌تی‌سی در سال 2010 اولین گوشی نکسوس گوگل به نام Nexus One را ساخت و 4 سال طول کشید تا دوباره گوگل برای ساخت تبلت Nexus 9 با او همکاری کند. اما این شرکت در یکی-دو سال اخیر نتوانسته، برخلاف گذشته، در بازار موبایل خوش بدرخشد و به همین دلیل کمی عجیب به نظر می‌رسد اگر گوگل برای ساخت نکسوس‌های بعدی‌اش سراغ این شرکت برود. با این حال خیلی‌ها معتقدند این کار موجب می‌شود HTC دوباره به بازی برگردد و بتواند نظر کاربران را نسبت به خودش تغییر دهد.
شما در این‌باره چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما آیا گوگل برای ساخت نکسوس‌های 2016 خود دوباره به HTC اطمینان می‎کند یا سراغ شرکت‌های موفق‌تر می‌رود؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

biochemist

۱۳۹۴/۱۱/۳۰
من خودم اچ تی سی ، سامسونگ ، سونی ، نوکیا ، هوواوی ، آیپاد داشتم اما جدای از آیفون برای اصالت و کیفیت ساختش بین اندروییدی های دارم میرم سمت سامسونگ مجددا!!! به خاطر رابط کاربری و دوربین خوبش...
منم تعریف اچ تی سی رو زیاد شنیدم اما خودم داشتم راضی نبودم بازم بستگی به سلیقه و کارایی افراد داره. هرچند ناگفته نماند خیلی ها از رابط کاربری سنس که برای اچ تی سی هست تعریف می کنن (خوبه ) اما بازم سلیقه ایه!!!

hassan

۱۳۹۴/۱۱/۱۱
دمت گرم

unknown

۱۳۹۴/۱۱/۶
سلام به همه-HTC از بهترین برند های گوشی همراه هست-مقصر جی اس ام نیست که بر علیه HTC میگه یا گوشی هایی مثل سامسونگ یا... بیشتر تبلیغ میکنه چون روی اچ تی سی نمیتونن شنود نصب کنن توی ایران تو سر گوشی میزنن که کمتر کسی سراغ اچ تی سی بره ،

me

۱۳۹۴/۱۰/۳۰
من خودم تا حالا HTC نداشتم که باهاش کار کنم پس نمی تونم تحلیل کنم ولی به نظر میرسه گوشه های خوش ساخت،خوب و با کیفیتی هستند. نمی دونم مشکل چیه که چند نفر از دوستان من که HTC داشتن جذب برندهای دیگه ای شدن و دیگهHTC نخریدن حتی سه نفرشون خیلی نا راضی بودن.دلیلش چی می تونه باشه؟

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۳۰
داداشم ممنون از نظری که دادی. فوق العاده بود