خانهاخبار
​قاب جدید گوشی‌های سامسونگ با قابلیت اتصال قلم هوشمند

​قاب جدید گوشی‌های سامسونگ با قابلیت اتصال قلم هوشمند

به‌تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ در حال کار روی پتنتی است که به قاب هوشمند مربوط می‌شود. با استفاده از این قاب هوشمند می‌توانید تمام پرچمداران سامسونگ را به قلم اس (S Pen) مجهز کنید!
۱۳۹۴/۱۰/۲۷

اگر سامسونگ قابی طراحی کند که با کمک آن بتوانید تمام پرچم‌داران این شرکت را به استایلوس مجهز کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا این مسئله از محبوبیت سری نوت سامسونگ می‌کاهد یا خیر؟!

 

image
  
image

 

پتنت جدیدی که سامسونگ در کره جنوبی منتشر کرده نشان می‌دهد این شرکت در حال کار روی ایده جدیدی است؛ قابی با نام S View که در داخلش یک قلم اس دارد و به شما اجازه می‌دهد هر دستگاه گلکسی را به نوت تبدیل کنید. البته در نظر داشته باشید هر محصولی نوت نمی‌شود و فقط اس پن نیست که نوت را به نوت تبدیل کرده است. 

 

image
   
image

 

وقتی به سابقه سامسونگ نگاه می‌کنیم، ساخت قاب S View چندان دور از ذهن نیست، اما هنوز مشخص نیست که آیا این قاب در مراحل تولید است یا خیر. اگر واقعا سامسونگ در حال تولید چنین محصولی باشد، شاید هنگام معرفی گلکسی اس7 با آن آشنا شویم. در حال حاضر سامسونگ هنوز این قضیه را رسما تایید نکرده است و باید صبر کنیم و ببینیم آیا این قاب واقعا تولید می‌شود یا در حد ایده باقی می‌ماند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

نظر شما در مورد چنین محصولی چیست؟
آیا این قاب از محبوبیت سری نوت سامسونگ کم می‌کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
با توجه به اینکه احتمال داره s7رو در ابعاد مختلف بزنه و این باعث میشه احتمال نساختن نوت6 بوجود بیاد شاید با این کارش میخواد بگه که نوت دیگه تمامه :-(

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
بازم سری نوت یه چیز دیگست

ali_saghaei

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
هر گردی گردو نیست.
با یک قلم هم هر گوشی تبدیل به گوشی نوت نمیشه.
قلم استایلوس سری نوت با خودش امکانات منحصر بفردی داره وصرفا برای لمس صفحه تاچ گوشی نیست. البته شاید پتنت جدیدی که هنوز رسما معرفی نشده بتونه کار لمس با انگشت رو روی انواع گوشیها انجام بده اما قطع یقین سامسونگ پیش بینی اینو کرده که بازار موفق ترین گوشی خودش( اینکه سری نوت سامسونگ موفق ترین محصول تولیدی شرکت کره ای هست اذعان همه کارشناسای حوزه فن آوریه) رو با ورود این محصول جانبی تحت تاثیر قرار نده.
در هر صورت هنوز نمیشه اظهار نظری در مورد موفقیت یا عدم موفقیت این پتنت کرد. بهتره تا معرفی رسمیش منتظر بمونیم.و مطمئنا قیمت این محصول هم جای بحث خواهد داشت.
اما قطعا این قلم باعث نمیشه به هر گوشی لقب نوت داد.

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
درود به همه علاقه مندان تکنولوژی, آفرین به سامسونگ پنت بسیار جالب و کارآمدی هس, این شرکت بسیار گسترده سامسونگ که به غیر از بخش تلفن همراه در بخش های دیگر هم باموفقیت فعال هس , با پنت های بسیار زیادی که در گذشته ارائه کرد که خیلی هستن و اینجا نمیشود نام برد و هم اکنون هم در حال ارائه کردنشون هس نشان میدهد و نشان داده که اینکه بهش واژه زشت تقلیدگر محض و… نصبت میدهند کار بسیار بسیار اشتباهی هس و بهش نمیچسبد این عنوان های زشت! همه شرکت ها عالی هستن و هر کدوم مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن و هیچ کدوم کاملترین نیستن و سامسونگ هم شامل این موضوع میشود