خانهاخبار
قدرتمندترین تراشه گوشی‌های هوشمند روی P9 هوآوی

قدرتمندترین تراشه گوشی‌های هوشمند روی P9 هوآوی

هوآوی، سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند، خود را آماده می‌کند تا پرچم‌دار جدیدش، P9، را با تراشه قدرتمند Kirin 950 معرفی کند.
۱۳۹۴/۱۰/۲۶

چند روز پیش عکس‌هایی از گوشی هوآوی لو رفت؛ عکس‌هایی که گفته می‌شد مربوط به P9 هوآوی است. این‌طور که در عکس‌ها مشاهده می‌شد، طراحی این گوشی بر شایعات قبلی مبنی بر استفاده از 2 دوربین در پشت گوشی مهر تایید زد. این گوشی همچنین از دکمه خانه در پایین نمایشگر و گوشه‌های گرد برخوردار است. شایعات قبلی همچنین از نمایشگر 5.2 اینچی، تراشه Kirin 950، اندروید 6 و 4 گیگابایت رم برای این گوشی خبر داده بود. همچنین انتظار می‌رود سنسور اثر انگشت نیز روی دکمه خانه این گوشی تعبیه شده باشد.

اکنون نتایج بنچمارک Geekbench گوشی ناشناخته‌ای از هوآوی به دست آمده است. این گوشی با تراشه Kirin 950 و 4 گیگابایت رم توانسته در تست چندهسته‌ای امتیاز 7313 را به دست آورد، در حالی که پیش از این بالاترین امتیاز (7037) به گوشی ناشناخته‌ای با تراشه 10 هسته‌ای مدیاتک Helio X20 اختصاص داشت.

 

image

 

شرکت هوآوی اکنون سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند، پس از سامسونگ و اپل، است. این شرکت در سال 2015 اولین گوشی نکسوس خود، نکسوس 6پی، را روانه بازار کرد و در CES 2016 نیز گوشی رده‌بالای میت 8 خود را در سراسر جهان عرضه کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

mohammad

۱۳۹۴/۱۲/۲۵
هواوی در این یکی دو سال پیشرفت فوق‌العاده ای داشته و گوشی های بسیار جذاب و زیبایی را بیرون داده است و گوشی های مثل .p8..mate8.قدرت خود را نشان داده است و با پرچم داران بعدی مثل p9 این ایم بی کیفیتی و بدرد نخوری و غیرههه از رویش برداشته میشود .بنظر من هوآوی جزو بهتریهاست

A

۱۳۹۴/۱۱/۲۷
لطفا وقتی هنوز این گوشی نیومده و بررسی هم نکردید قضاوت بی جا نکنید . خوب شرکت پیشرفت میکنه چه ربطی داره که چند ساله اومده. آلکاتل هم از همه برند ها قدیمی تره یا موتورولا تجربه بیشتری هم دارن اما آیا جز بهترین ها هستن؟

جی اس ام

۱۳۹۴/۱۱/۳
دوست عزیز، امکان نصب این اپلیکیشن فقط از طریق مارکت بازار فراهم است و متاسفانه راه دیگری برای شما وجود ندارد.

ALI

۱۳۹۴/۱۰/۲۸
اون موقع که میخواست نازکترین گوشی رو بزنه هم همین حرفا رو میزدین ...

mohammad

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
خخخ قوی ترین تراشه اونم واسه کی خخخخخ هو ا وی خخخخ داداش این حرفتو درست نیست کسی که هواوی وا 220 رو تولید کرد الان بیاد قوی ترین پردازنده رو بزنه خخخخ یخورده فکر کنید همچین چیزی امکان نداره اگه شرکت هایی مثل سونی سامسونگ الجی اچ تی سی و اپل بودن یه چیزی من خودم شخصا هو ا وی رو تحسین میکنم از وقتی که میت اس رو دیدم اما این حرف خخخ قوی ترین تراشه موبایل این حرف قلطه چون یه شرکتی که تازه یک ساله شروع بکار کرد اصلا نمیتونه همچین کاری کنه میدونین چرا چون هنوز نمیدونه کاربرا چیرو ازش میخان همیشه اینو بدوننین که یه شرکت تازه تاسیس نمیددنه کاربرا چیرو میخان