خانهاخبار
کانسپت جدید iPhone 7 طرحی تلفیقی از iPod Touch و iPhone 3G

کانسپت جدید iPhone 7 طرحی تلفیقی از iPod Touch و iPhone 3G

به‌تازگی طرح مفهومی جالبی از آیفون 7 ساخته شده است که به طراحی آن در واقعیت شباهت بسیار دارد. در ادامه با عکس‌ها و ویدئو‌های آن همراه ما باشید.
۱۳۹۴/۱۰/۲۶

همه از دیدن طرح‌های مفهومی پرچم‌داری که هنوز به بازار عرضه نشده لذت می‌برند. طرح‌های آیفون هر سال در راس این موضوع قرار می‌گیرد، چراکه در سرتاسر جهان عده کثیری از کاربران همیشه تشنه نسل بعدی با امکانات خارق‌العاده این دستگاه‌اند که گاهی حتی کمپانی‌ها، به‌دلیل انتظار بالای کاربران، از آنها عقب می‌مانند.

 

image

 

یکی از آخرین کانسپت‌هایی که به‌تازگی از آیفون ۷ ساخته شده بسیار جالب‌تر از نمونه‌های قبلی است و به گونه‌ای خلاقانه‌تر ساخته شده. این کانسپت را شخصی به نام Arthur Reis ساخته و منشا اصلی طراحی آن برگرفته از دو دستگاه آیفون ۳جی‌ و ‌آیپاد تاچ نسل چهارم است. بدنه کرو دستگاه در پشت باعث شده این گوشی، با وجود اندازه نسبتا بزرگش، بسیار خوش‌‌دست‌تر از نسل‌های قبلی باشد. علاوه بر این شاهد هیچ‌گونه خطوط اضافه در آن نیستیم، چراکه گویا قرار است اپل در آیفون ۷ از نسل جدید آنتن‌های مخفی استفاده کند تا هرچه کمتر به زیبایی دستگاه لطمه بخورد. اپل پیش از این در پارت نامبر‌های کشور امریکا، که کد LL/A را یدک می‌کشند، در آیفون‌های ۶اس و ۶اس پلاس نیز موفق شده بود استاندارد‌های آن را از پشت آیفون حذف کند و به درون نرم‌افزار آیفون ببرد.

image

از مشخصات اصلی این آیفون می‌توان به این موارد اشاره کرد: صفحه نمایش ۴ و ۴.۷ اینچی با رزولوشن به‌ترتیب ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل که به فناوری 3D Touch مجهز است، سنسور اثر انگشت Touch ID، پردازنده و پردازنده گرافیکی قدرتمند، پورت لایتنینگ و هد‌فون جک ۳.۵ میلی‌متری.

این آیفون خاصیت ضدآب نیز به همراه خود دارد و محافظ صفحه نمایش آن از مقاو‌ترین متریال شفاف یعنی یاقوت مصنوعی است.

 

image

 

ویدئوی کانسپت این آیفون را با ۴ رنگ متفاوت می‌توانید در ادامه ببینید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

بیژن ج

۱۳۹۴/۱۱/۶
خیر در طرح کانسبت جاش مشخصه

بیژن ج

۱۳۹۴/۱۱/۶
دوست عزیز اگر اشنا به پروسه طراحی باشی درک کنی به به این فکر میگویند "بازخورد" و باز گشت به طرح بهتر بجای اسرار بر طر های متنوع و نا معلوم؟!
پس این کا ر متواند درست باشد.

baqer

۱۳۹۴/۱۱/۶
این که شد همون 3gs

Alireza

۱۳۹۴/۱۱/۳
اگه این کانسپت آیفون 7 باشه یه خواری برا اپل چون داره بر میگردد به سمت طراحی های زمان استیو جابز.
یعنی پیشرفت رو به عقب.

biochemist

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
اگه منظورت از اس 6 سامسونگه که اوایل قیمت اس 7 واقعا نجومیه کما اینکه در همه ی مدل ها این رفتار مشاهده میشه !!! اما اس 6 هم مدل بدی نیست و فرق آنچنان زیادی با اس 7 نباید داشته باشه !!! ( اول صحبتم اگه گفتم اگه منظورت سامسونگه چون زیر پست مربوط به ایفون نوشتی ) ولی خب اگرم احیانا منظورت آیفون 6 بود که همون آیفون 6 اس رو بخر که خوشگلتر از ایفون 7 هست!!!!