خانهاخبار
احتمال معرفی همزمان LG G5 با Galaxy S7 در MWC 2016

احتمال معرفی همزمان LG G5 با Galaxy S7 در MWC 2016

شرکت ال جی در نظر دارد امسال وارد رقابت مستقیم با سامسونگ شود؛ به همین دلیل شایعه شده که گوشی ال جی جی 5 این شرکت همزمان با گلکسی اس7 در نمایشگاه ام دبلیو سی 2016 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۶

به گفته مدیر اجرایی ال‌جی، این شرکت آماده روبرو شدن با سامسونگ در سال 2016 است. سال گذشته این شرکت برای اجتناب از تحت الشعاع قرار گرفتن توسط گلکسی اس6، گوشی پرچم‌دار G4 خود را با چند ماه فاصله از پرچم‌دار سامسونگ معرفی کرد. اما امسال به نظر می‌رسد LG G5 همزمان با Galaxy S7 در نمایشگاه MWC معرفی شود.

 

image

 

شایعات منتشرشده در مورد LG G5 عنوان کرده‌اند که پرچم‌دار 2016 ال‌جی بدنه تمام‌فلزی، پردازنده اسنپدراگون 820، دوربین 20 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت رم در اختیار دارد و با ترکیب بهترین ویژگی‌های G4 و V10 قرار است گوشی فوق‎العاده‌ای باشد.
در سال‌های گذشته شرکت‌ها سعی می‌کردند از تداخل تاریخ رونمایی پرچم‌داران خود با یکدیگر جلوگیری کنند تا اگر یکی از دیگری بهتر بود، تاثیر چندانی بر فروش آنها نگذارد. اگر ال‌جی واقعا فکر می‌کند امسال می‌تواند پرچم‌دار سامسونگ را شکست دهد، پس باید منتظر MWC هیجان‌انگیزی باشیم!
شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی هر دو در تاریخ 21 فوریه (یک روز پیش از شروع رسمی نمایشگاه) مراسمی برای MWC تدارک دیده‌اند تا پرچم‌داران جدید خود را در آن معرفی کنند. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

shayan

۱۳۹۴/۱۰/۲۹
اتفاقا واسه امثال شما گفتم...خدا رو شر از گوشی و اطلاعات در حد صفر و زیر صفر شک داری برو پایین کامنت های دوستاتو بخون همش از رو تعصب و حرص کامنت گذاشتن من که حرص نمیخورم دیدم شماها دارین سلامتیتون به خطر میندازین گفتم پیشگیری کنم

mohsen

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
سامسونگ میبینم یاد جومونگ میوفتم
جفتشون افسانه و تخیل...
توی نظرات خوندم که ال جی از سامسونگ کپی میکنه...
ال جی هر گوشی ای که زد خوب یا بد.. ابتکار خودش بود
نه مثل سام پلاست که هر چیزی که میاد. روی یه گوشی.. زرت کپی میکنه..آخرشم یه سنسور به گوشیش اضافه میکنه که بگه خلاقیت داشته..
واقعا مسخره س.
یه ذره هوّیت نداره سام پلاست..
لوازم خانگی که هر چی سونی میزنه بعدش سام پلاست میزنه..
درسته که ال جی از g2 خودشو نشون و یه کم دیر بود
ولی مهم اینه که الان توی میدان رقابت واس خودش جایگاهی داره..
شرکت سام پلاست که همه چی رو توی پول میبینه واسش مهم نیس پیشرفت...
اونایی هم که سام پلاست میخرن کسانی هستند که درک درستی از جنس خوب ندارن..فقط میخوان یه گوشی داشته باشن..همین
همین سام پلاست یه مدت چندتا گوشی ویندوزی زد ولی دید دستش واس کپی کردن باز نیس با این سیستم عامل ..بیخیالش شد..
سونی متکی به ابتکارات خودش بود
اچ تی سی هم همینطور
ال جی هم همینطور
اپل فقط چند بار از اچ تی سی کپی کرد از نظر ظاهری
ولی سامسونگ که نطفه شو با کپی بستن

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
درگذشته به شکل گسترده گفته میشد اپل بهترین تبلت((آیپد)) را ارائه میکنه و سامسونگ بهترین فبلت((نوت)) را ارائه میکنه که هم اکنون اینطور که پیش رفته و پیش میرود باید سری ((S)) هم به نوت سامسونگ اضاف بشه به خصوصS7

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
دلت زیادی خوشه، باشه تو خوبی. در ضمن آخرین باری که تو اینترنت گشتی اطلاعات جمع کردی کی بوده؟ 2 سال پیش؟ الان الجی جی 4 و وی 10 دوربین 16 مگاپیکسل دارن.20 مگاپیکسل هم راحت میتونه بزنه. الجی اراده کنه سامسونگو میخره پسر کوچولو.باید به تو بگن شهادت در راه سامسونگ.

armin

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
حرص نخور واسه سلامتیت خوب نیست بازار به حرص خوردن شما واکنش نشون نمیده به واقعیته که واکنش نشون میده