خانهاخبار
گلکسی S7 و امکان ضبط تصاویر متحرک شبیه لایو فوتوز

گلکسی S7 و امکان ضبط تصاویر متحرک شبیه لایو فوتوز

برای اولین بار در آیفون 6s شاهد ویژگی لایو فوتوز بودیم که امکان ضبط تصاویر متحرک را به کاربر می‌دهد. حال سامسونگ قصد دارد این ویژگی را با تغییر نام در گلکسی S7 قرار دهد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۵

در حال حاضر دنیای تلفن‌های هوشمند در انتظار است تا با عضو جدید خانواده گلکسی اس سامسونگ آشنا شود؛ گوشی هوشمندی که Galaxy S7 نام می‌گیرد و تاکنون شایعات بسیاری درباره‌اش منتشر شده.

در جدیدترین مورد، شنیده‌ها حاکی از آن است که گلکسی اس7 سامسونگ با قابلیت جدیدی شبیه ویژگی Live Photos در آیفون 6اس و 6اس پلاس به بازار خواهد آمد. لایو فوتوز یکی از نوآوری‌هایی بود که اپل در پرچم‌داران سال ۲۰۱۵ خود عرضه کرد و بر جذابیت آن تاکید بسیار کرد.

نام این ویژگی در گلکسی اس7 احتمالا Vivid Photo یا Timeless Photo خواهد بود و تفاوت‌هایی با لایو فوتوز در آی‌او‌اس دارد. در لایو فوتوز صدای محیط نیز همراه با تصویر زنده ضبط می‌شود، اما در گلکسی اس7 از ضبط صدای محیط در تصاویر Vivid Photo خبری نخواهد بود. احتمالا سامسونگ با این تصمیم قصد دارد از تصاویر متحرک ضبط‌شده با گلکسی اس7 یک خروجی gif به کاربر تحویل دهد تا وی بتواند آن را به‌سادگی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

 

image

 

در هر حال این ویژگی و همچنین شایعاتی که در گذشته مطرح شده تا زمانی که رسما با گلکسی اس7 آشنا نشویم در حد حدس و گمان باقی می‌ماند و نمی‌توان هیچ‌کدام آنها را تایید یا تکذیب کرد. انتظار داشتیم سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را در CES 2016 معرفی کند، اما این اتفاق رخ نداد و حالا نزدیک‌ترین زمانی که احتمال دارد گلکسی اس7 رونمایی شود نمایشگاه MWC 2016 در اواخر ماه فوریه است.

قابلیت لایو فوتوز تنها ویژگی‌ای نیست که سامسونگ قصد دارد با کپی از پرچم‌دار اپل آن را به محصولات جدید خود بیاورد. هفته‌های گذشته خبری منتشر شد که اذعان می‌کرد پرچم‌دار جدید سامسونگ احتمالا با صفحه نمایش مجهز به 3D Touch عرضه می‌شود؛ صفحه نمایشی که اگرچه هوآوی به‌صورت محدود آن را روی برخی مدل‌های Mate S قرار داده بود، اپل به‌شکل گسترده در تمام مدل‌های آیفون 6s و 6s Plus از آن استفاده کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

دانيال

۱۳۹۴/۱۱/۲۷
بهتر بود ميگفتين سامسونگ و تقليدى ديگر

فرنام

۱۳۹۴/۱۱/۱۱
چجوری وقتی یک قابلیت در سال 2013 با کمی تغییر وجود داشته htc و سامسونگ و lg بعد نو آوری ایفون در سال 2015 میشه?توی lg اسم قابلیت مشابه این time catch shote می باشد سال 2013!!!!

فرنام

۱۳۹۴/۱۱/۱۱
دوستان این ویژگی live photo نو آوری ایفون نیست و تقلید ایفون میباشد چرا؟؟؟؟
چون توی گوشی lg g2 میتونید ببینیدش که واسه سال 2013 هست.
کاش مطالبتون رو از منابع معتبر و جانب دار انتخاب نمیکردید.
کاش ایفون این همه دروغ به خورد مردم نمیداد.
لطفا به lg g2 توجه کنید

فرنام

۱۳۹۴/۱۱/۱۱
کاملا موافقم با شما
و به نظر من هم آقای رجبی کاملا مغرضانه مطلب انتخاب کردند

فرنام

۱۳۹۴/۱۱/۱۱
چرا فکر میکنی اگه سامسونگ چیزی شبیه تاچ سه بعدی داشته باشه تقلید از ایفونه ولی ایفون از هواوی که اول از این قابلیت استفاده کرده تقلید نکرده و بقیه مواردم به همین صورت