خانهاخبار
روح تازه‌ای به کالبد ویندوز فون بدمید!

روح تازه‌ای به کالبد ویندوز فون بدمید!

اپلیکیشن‌های مایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های ویندوز فونی نصب شده‌اند و نمی‌توان آنها را حذف کرد، اما می‌توان سراغ جایگزین‌هایی بهتر برای آنها رفت.
۱۳۹۴/۱۰/۲۶

بارها و بارها اشاره کرده‌ایم که بزرگ‌ترین مشکل ویندوز فون تعداد کم اپلیکیشن‌های این پلتفرم است، اما این روزها اوضاع ویندوز فون خیلی بهتر از گذشته است. فروشگاه ویندوز فون روندی روبه‌رشد داشته و اپلیکیشن‌های موجود در آن حداقل از نظر تعداد پیشرفت خوبی داشته‌اند و احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد پیشرفت این اپلیکیشن‌ها از نظر کیفیت نیز خواهیم بود.

هنوز هم مثل گذشته بسیاری از سرویس‌های کاربردی نسخه رسمی ویندوز فون ندارند، اما به‌لطف اپلیکیشن‌های جایگزین می‌توان در ویندوز فون هم از آن سرویس‌ها استفاده کرد. پیدا کردن جایگزین تنها به سرویس‌های کاربردی محدود نمی‌شود، بلکه اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز فون هم جایگزین‌های خوبی دارند؛ جایگزین‌هایی بی‌دردسرتر و کاربردی‌تر.

در این نوشته می‌خواهیم سه جایگزین برای اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز فون به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

UC Browser

حتما می‌دانید مرورگر پیش‌فرض ویندوز فون در ویندوز 8.1 اینترنت اکسپلورر است و در ویندوز 10 موبایل نیز مایکروسافت اج. اماهیچ‌کدام این مرورگرها، آن‌طور که باید، کار راه‌انداز نیست: اولی سرعت پایینی در باز کردن صفحه‌ها دارد و دومی ناپایدار است. یکی از مرورگرهای خوبی که از ویندوز 6.5 همراه ویندوز فون بوده UC Browser است که می‌تواند جایگزینی شایسته برای مرورگر پیش‌فرض ویندوز فون باشد.

دانلود UC Browser برای ویندوز فون

 

image

EverNote

یک اپلیکیشن ساده و کاربردی روی گوشی‌های ویندوز فونی OneNote مایکروسافت است که این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا به‌راحتی یادداشت‌برداری کنید. هرچند کارکردن با وان نوت بسیار ساده است، اگر سراغ اپلیکیشن مشابه یعنی Evernote بروید، حتما دیگر OneNote را فراموش خواهید کرد!

دانلود Evernote برای ویندوز فون

 

image

 

gMaps

با نقشه ویندوز شاید بتوانید موقعیت خود را روی نقشه پیدا کنید، اما هیچ‌وقت به مسیریابی با این اپلیکیشن امیدی نداشته باشید! Maps ویندوز به‌هیچ‌وجه گزینه مناسبی برای فارسی‌زبانان نیست. به‌جای این اپلیکیشن، که به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز فون نصب شده، می‌توانید سراغ gMaps بروید. اپلیکیشن gMaps نسخه غیررسمی گوگل مپس برای ویندوز فون است و به همان خوبی گوگل مپس در اندروید، برای ویندوز فون کار می‌کند.

دانلود gMaps برای ویندوز فون

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهدی مهریاری

۱۳۹۵/۱/۱۹
اره.هیر مپس نوکیا،واقعا عالیه و بدون نیاز به اینترنت داخل ایران،مسیرهارو به درستی میگه

m.es

۱۳۹۴/۱۰/۲۶
agha chejori mishe ba lumia ha ahang dl kard?

hadi

۱۳۹۴/۱۰/۲۶
من گزینه بهتری برای جایگزین کردن مپس ویندوز دارم که اونم here maps نوکیاست فک کنم همه با من موافق باشن