خانهاخبار
قابلیت مکالمه گروهی تصویری به نسخه‌های موبایل اسکایپ اضافه شد

قابلیت مکالمه گروهی تصویری به نسخه‌های موبایل اسکایپ اضافه شد

اسکایپ، برترین سرویس تماس ویدئویی در جهان، در آستانه ده سالگی‌اش با عرضه سرویس مکالمه ویدئویی گروهی برای نسخه‌های موبایل دستی دوباره به سر و روی خدماتش کشیده است.
۱۳۹۴/۱۰/۲۳
image

 

ده سال پیش بود که اسکایپ از سرویس مکالمه ویدئویی رایگانش پرده برداشت. شش سال پیش این شرکت سرویس مکالمه ویدئویی نفر به نفرش را روی گوشی‌های همراه نیز عرضه کرد و حال این شرکت از یک سرویس جدید رونمایی کرده است. اسکایپ، که اکنون در مالکیت مایکروسافت است، امروز قابلیت مکالمه ویدئویی گروهی را برای نسخه‌های تحت ویندوز، iOS و اندرویدش معرفی کرد و به‌زودی آن را به سیستمش اضافه خواهد کرد. البته فعلا برای استفاده از این قابلیت باید پیش‌ثبت‌نام کنید. پس از آن ایمیلی دریافت خواهید کرد و آن‌گاه این قابلیت برای حساب شما فعال خواهد شد. با پیش‌ثبت‌نام چند هفته زودتر از سایرین این قابلیت جذاب را تجربه خواهید کرد. برای پیش‌ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.

اسکایپ یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای ارتباطی حال حاضر دنیاست. بیش از 750 میلیون کاربر تاکنون نسخه‌های این نرم‌افزار را در اندروید، iOS و ویندوز فون نصب کرده‌اند. طی 10 سال فعالیت، این شبکه ارتباطی بیش از 2 تریلیون دقیقه مکالمه تصویری بین کاربران مختلف برقرار کرده است. در اینفوگرافیک زیر می‌توانید تغییرات اسکایپ را در طول 10 سال گذشته مشاهده کنید.

 

image

شما هم تجربه کار با اسکایپ داشته‌اید؟ نظرتان در مورد این سرویس و قابلیت جدیدش چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sina

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
افشین جان باهات موافقم
متاسقانه رو گوشی هر کسی رو نگاه میکنی 1000 جور بازی نصب هست اما دریغ از یک برنامه کابردی

افشین

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
اسکایپ یه نرم افزار فوق العاده قدرتمنده که متاسفانه توی ایران خیلی مخاطب نداره.
انگار مردم ایران با مکالمه تصویری خیلی مناسبت ندارن.
کاش یه خورده تبلیغات بیشتر بشه و استفاده از این ابزار عمومیت بیشتری پیدا بکنه.