خانهاخبار
پیش‌بینی مقصد، ویژگی جدید اپلیکیشن گوگل مپس

پیش‌بینی مقصد، ویژگی جدید اپلیکیشن گوگل مپس

در نسخه بعدی Google Maps امکانی اضافه شده است که می‌تواند مقصد شما را در حین رانندگی پیش‌بینی کند و اطلاعات مفیدی در این رابطه به شما بدهد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۳

نسخه بعدی گوگل مپس برای اندروید ویژگی جالبی خواهد داشت که می‌تواند به‌صورت خودکار مقصد شما را حدس بزند و اطلاعات مفیدی در طول رانندگی به شما بدهد.
نسخه 9.19 اپلیکیشن Google Maps ویژگی‌ای به نام Driving Mode دارد که با فعال کردن آن، برنامه براساس تاریخچه موقعیت مکانی و جستجوهای اینترنتی شما، مقصدتان را پیش‌بینی می‌کند و اطلاعاتی مثل بسته بودن راه‌ها، میزان ترافیک و مقدار زمان باقیمانده تا رسیدن به مقصد را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

image

 

علاوه بر این ویژگی، دکمه‌ای برای فعال یا غیرفعال کردن راهنمای صوتی در حالت Navigation نیز اضافه شده که هنگام رانندگی می‌توانید بنا به شرایط از بین حالت‌های Muted ،Alerts Only و Unmuted یکی را انتخاب کنید. به حالت Timeline نیز صفحه تنظیمات جدیدی افزوده شده که نسبت به قبل گزینه‌های بیشتری دارد و امکانات بیشتری برای مدیریت تاریخچه موقعیت‌ها در اختیار شما می‌گذارد.
نسخه 9.19 اپلیکیشن گوگل مپس احتمالا در چند روز آینده به گوگل پلی می‌آید و می‌توانید آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)