خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی بهترین گوشی CES 2016

نتیجه نظرسنجی بهترین گوشی CES 2016

در یک نظرسنجی از کاربران خواستیم بهترین گوشی CES 2016 را انتخاب کنند که هوآوی میت 8 با به دست آوردن 65 درصد آرا به‌عنوان گوشی برتر از نظر خوانندگان جی‌اس‌ام انتخاب شد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۳

با پایان یافتن نمایشگاه CES 2016 از شما خواستیم، با شرکت در نظرسنجی، بهترین گوشی‌ هوشمند معرفی‌شده در نمایشگاه امسال را انتخاب کنید. پس از دو روز، حدود 1400 رای در این نظرسنجی به ثبت رسید که براساس آنها گوشی Huawei Mate 8 با کسب 65.37 درصد آرا توانست رتبه اول را از سوی خوانندگان به دست آورد. پس از آن LG K10 با کسب 17.28 درصد و با اختلاف زیادی به مقام دوم رسید و LeTV Max Pro نیز، که اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 820 لقب گرفته است، با 5.64 درصد آرا سوم شد.

در تصویر زیر می‌توانید جزئیات نتیجه این رای‌گیری را مشاهده کنید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

اسماعیل

۱۳۹۵/۲/۲
دوست عزیز لتوی مکس واقعا سرتره,ولی همه چیز گوشی این نیست اندازه خیلی بزرگ, وزن زیاد و باتری ظرفیت پایین نسبت با اندازه نمایشگر و سخت افزار رو هم باید در نظر بگیریم

منصور

۱۳۹۴/۱۱/۹
دقيقا منظورت از حسادت چيه اونوقت اخه ديگه هوآوي چيه كه حسادتش چي باشه

احسان نیک

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
من نمیدونم چرا ملت نظر دانشون تو چششونه بابا گوشی لتوی مکس پرو ترکونده سخت افزار عالی دوربین عالی کیفیت ساخت عالی بعد میگید میت۸ مگه اون چی داره که این نداره تازه این خو سرتره

سعید

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
آشغال؟؟؟تو اصلا هوآوی رو از نزدیک دیدی؟میت 7 عالی بود میت 8 فوقلعادست اینایی که میگی همش از رو حسادته.سری میت عالی هستن و در این شکی نیست.

پارسا

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
چند تا ویدیوی نقد و بررسی دیدم از اون افرادی که توی کنفرانس هواوی سی ای اس بودن و یکی از این ها رو بهشون دادن.ظاهرا میت 8 نسخه پایه حتی با اون صفحه گنده 1080 هست و فیلمبرداری 4کی نداره.نهایتا 60 فریم بر ثانیه 1080 داشت.که با توجه به پردازندش عجیبه.و این که یه پرچمداره.