خانهاخبار
انفجار Xperia T3 در دست کاربر

انفجار Xperia T3 در دست کاربر

یک کاربر انگلیسی که از گوشی اکسپریا تی3 سونی استفاده می‌کرد روز گذشته به‌دلیل انفجار و آتش گرفتن گوشی دچار حادثه شد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۳

در یکی-دو سال گذشته در مورد انفجار و آتش گرفتن گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مختلف، حتی اپل و سامسونگ، خبرهایی شنیده‌ایم. هنوز مشخص نیست این اتفاقات به چه دلیل رخ داده است، اما می‌توان یکی از دلایل آن را استفاده از شارژرهای بی‌کیفیت عنوان کرد. به‌هرحال دیروز اتفاقی مشابه برای یکی از کاربران گوشی اکسپریا تی3 سونی رخ داد که موجب سوختگی دست وی شد.

 

image

 

این کاربر 21 ساله انگلیسی، به نام Grant Egar، به رسانه‌ها گفته زمانی که در حال مسیج دادن و اسکرول کردن صفحه گوشی بوده، از درون دستگاه صداهایی شنیده و سپس شاهد خروج جرقه‌هایی بزرگ از کنار بدنه گوشی بوده، به قدری که مجبور شده گوشی را پرتاب کند.
سخنگوی سونی در واکنش به این خبر اعلام کرده: ما همه دستگاه‌های خود را با بالاترین استاندارد می‌سازیم و آنها را تحت آزمایشات مختلف قرار می‌دهیم تا پیش از ورود به بازار انواع کارها و استفاده‌ها روی آنها شبیه‌سازی شده باشند. ما مستقیما با این مشتری در تماسیم تا علت حادثه را کشف کنیم.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

اریا

۱۳۹۶/۴/۱۱
چه باور کنید چه نکنید سونی بهترین غول گوشی سازیه حالا یکی نمیخره یکی دوست نداره یکی میخاد سامسونگ رو بیاره بالا سومی رو دست اقلیت دیدین و ازشون بپرسید واقعا راضی اند و تا الان خیلی بهشون کار داده گذشته از اینا مهم اینه که من تو یه فامیل هر کس سونی رو به سامسونگ یا آیفون ترجیح بده 70% مبلغ رو خودم پرداخت میکنم تا همیشه خوشحال بمونه و هیچ وقت بخاطر قیمت 50 یا 60 تومنی و تبلیغات کذب کاربر های نا آگاه یه برند مضخرف رو انتخاب نکنه...

رضا

۱۳۹۵/۷/۲۰
آقا sina:سامسونگ خودش یه بمبه

رضا

۱۳۹۵/۷/۲۰
نترکی از حسودی

?

۱۳۹۴/۱۰/۲۵
هر سال شاید 5 یا 6 باز شاهد شنیدن تریکدن گوشیای سامسونگ یا اپل هستیم حالا این اتفاق چون برای اولین بار برای سونی افتاده اونم برای گوشی که فقط چند هفته تولید شد خیلی جبهه نگیرید شاید هنوز یادمون نرفته یه گالکسی سامسونگ موقع خواب در رخت خواب یه دختر ترکید یا یه اپل تو امریکا تو جیب یه اقای میان سال منفجر شد و راهی بیمارستان شد. این یه اتفاق خاصه و دلیل بر بد بودن نا ضعف هیچ گوشی نیست و ممکنه بازم اتفاق بیوفته . ولی دانشمندان باتری رو درست کردن که تو هیچ شرایطی منفجر نمیشه. امیدوارم با ورود این باتری شاهد همپین اتفاقی برای هیچ گوشی نباشیم

mamadkia

۱۳۹۴/۱۰/۲۵
دوستان گرامی برند سونی تخریب نکنید این اتفاق برای برندای دیگه افتاده دوستم s5 داشت گوشیش تو شارژ بود زنگ خورد ترکید
مشکل از باتری های لیتیوم یونیه
من خودم عاشق سونیم وقتی کلش بازی میکنم داغ میکنه میندازمش تو آب خنک میشه