خانهاخبار
آیفون چهار اینچی اپل: iPhone 6c یا iPhone 5e؟

آیفون چهار اینچی اپل: iPhone 6c یا iPhone 5e؟

هر روز خبر جدیدی در مورد آیفون 4 اینچی جدید اپل شنیده می‌شود، اما یک وب‌سایت چینی اخیرا ادعایی متفاوت درباره این گوشی طرح کرده است.
۱۳۹۴/۱۰/۲۲
image

 

اخباری که در یک ماه اخیر پیرامون قصد اپل مبنی بر معرفی آیفون 4 اینچی منتشر شده به‌قدری زیاد است که تقریبا باید صحت آنها را قبول کنیم. بعد از معرفی آیفون 6 و اtchda اندازه صفحه نمایش آیفون، بسیاری از علاقه‌مندان شرکت اپل لب به انتقاد گشودند و از نبود نسخه کوچک آیفون ابراز نارضایتی کردند. حال که تقریبا همه بر سر معرفی آیفون جدید اپل با اندازه صفحه نمایش 4 اینچی توافق دارند، خبری منتشر شده که می‌گوید، برخلاف تصورات قبلی، این دستگاه جدید iPhone 6c نام نخواهد داشت و اپل آن را با نام iPhone 5e معرفی خواهد کرد.

وب‌سایت چینی MyDrivers خبری منتشر کرده و گفته آیفون جدید اولین نسخه سری جدیدی از آیفون خواهد بود و حرف e علامت اختصاری کلمه enhanced به‌معنی پیشرفته است. البته، برخلاف شایعات پیشین در مورد مشخصات سخت‌افزاری این محصول، وب‌سایت چینی ادعا کرده که آیفون جدید از پردازنده A8 به همراه 1 گیگابایت رم و نیز Apple Pay بهره خواهد برد؛ مشخصاتی که چندان نمایانگر اسم اختصاری این سری، یعنی پیشرفته، نیست.

این گزارش ادعا کرده محصول جدید اپل با این مشخصات و با قیمتی بسیار مناسب نسبت به سایر گوشی‌های خانواده آیفون قرار است عرضه شود و درواقع اپل با این گوشی بازارهای در حال توسعه را هدف گرفته. گرچه نمی‌توان انکار کرد که امروز اپل بیش از هر زمان دیگری به بازار چین، هند و کشورهای خاورمیانه توجه دارد، با این حال بعید به نظر می‌رسد این شرکت بخواهد با تولید گوشی ارزان‌قیمت اعتبار گوشی‌های پیشرفته خود را لکه‌دار کند تا بتواند با گوشی‌های ارزان‌قیمت اندرویدی رقابت کند. درواقع احتمالا این گزارش حقیقت ندارد، اما برای فهمیدن این موضوع باید تا رونمایی اپل از برنامه‌هایش صبر کرد.

نظر شما در این زمینه چیست؟ شایعه جدید در مورد آیفون 4 اینچی اپل صحت دارد یا شایعات قبلی به واقعیت خواهد پیوست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

alireza4

۱۳۹۴/۱۱/۱
مطمین باشید تیم کوک گوشی را بیهوده وارد بازار نمیکنه مطمین باشید گوشی فوق العاده ای از آۤ ب درمیاد

ناصر

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
اقا اگه مثل سری 4 و 5 کوچیک و ریز باشه میخرم نه مثل 6 که اصلا هیچ شباهتی به اپل نداشت یک گوشی دراز و زشت بود قیمتش هم اصلا واسم مهم نی

parsa

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
من فقط در صورتی میخرم که طراحی شبیه نسل ششم باشه و چیپست سی پی یو هم A9 و گرافیک M9 باشه
هر چیز دیکه باشه نمی خرم .