خانهاخبار
محصول جدید Oppo با نام F1 رسما معرفی شد

محصول جدید Oppo با نام F1 رسما معرفی شد

Oppo به‌عنوان یکی از برندهای مطرح چینی جدیدترین محصول خود یعنی Oppo F1 را معرفی کرد. در این مطلب با مشخصات کامل این دیوایس آشنا می‌شویم.
۱۳۹۴/۱۰/۲۲

کمپانی چینی Oppo تولد اولین عضو خانواده سری F خود را با Oppo F1 جشن می‌گیرد. این محصول از طراحی بسیار شیک و دوربین حرفه‌ای برخوردار است. این دستگاه برای پیش‌فروش در ویتنام آماده شده که البته به‌زودی در دیگر بازارها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

image

 

Oppo F1 بدنه یکپارچه آلومینیومی با ضخامت ۷.۲۵ میلی‌متری دارد و از نمایشگر ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰پی بهره می‌برد. صفحه نمایش این محصول را نیز شیشه منحنی گوریلا گلس ۴ به‌خوبی محافظت می‌کند. چیپست استفاده‌شده در دستگاه اسنپدراگون ۶۱۶ است که یک پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 روی آن قرار دارد. قطعه گرافیکی آدرنو ۴۰۵ و ۳ گیگابایت رم نیز این ترکیب برنده را کامل می‌کند و قطعا مقدار رم قرارگرفته در این محصول به مذاق کاربران بسیار خوش خواهد آمد.

 

image

 

دوربین اصلی Oppo F1 لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دارد که یک فلاش LED آن را همراهی می‌کند. دوربین دوم نیز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و سنسور ۱.۴ اینچی است. رابط کاربری دوربین این محصول Beautify 3.0 با قابلیت فیلتر هشت‌رنگه است و، از همه مهم‌تر، امکان استفاده از نمایشگر به‌عنوان فلش در نور کم برای دوربین دوم نیز فراهم شده.

 

image

 

Oppo F1 از حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی MicroSD برخوردار است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به پشتیبانی از ۲ سیم‌کارت با شبکه LTE و باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. اندروید ۵.۱ به‌عنوان سیستم عامل اصلی این محصول روی آن قرار دارد که به رابط کاربری Color 2.1 ملبس شده است.

 

image

 

همانطور که گفتیم، Oppo F1 در حال حاضر در ویتنام برای پیش‌فروش آماده شده و به قیمت ۲۹۰ دلار به فروش می‌رسد. محصولات فروخته‌شده در تاریخ ۲۱ ژانویه امسال به دست خریداران آن خواهد رسید و همچنین ۱۵۰۰ خریدار اول این محصول یک هندزفری بلوتوث iLike نیز دریافت خواهند کرد.

انتظار می‌رود این محصول اپو در آینده نزدیک به دیگر بازارهای دنیا نیز راه پیدا کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)