خانهاخبار
گوشی ۱۰ هسته‌ای Meizu MX6 با چیپ جدید مدیاتک عرضه می‌شود

گوشی ۱۰ هسته‌ای Meizu MX6 با چیپ جدید مدیاتک عرضه می‌شود

شایعات داغی در رابطه با پرچم‌دار بعدی Meizu منتشر شده که از وجود پردازنده ۱۰ هسته‌ای در این محصول نشان دارد.
۱۳۹۴/۱۰/۲۲

این روزها شاهد پیشرفت و توسعه هرچه سریع‌تر تلفن‌های همراه هوشمند هستیم. روزگاری عبارت «گوشی ۲ هسته‌ای» نقل محافل تکنولوژی و علاقه‌مندان تلفن هوشمند بود و حال به نظر می‌رسد کم‌کم باید برای «گوشی ۱۰ هسته‌ای» نیز آماده شویم.

در ماه ژوئن سال گذشته، کمپانی چینی Meizu، که یکی از شرکت‌های مطرح و معتبر این کشور پهناور پرجمعیت است، آخرین پرچم‌دار خود را با نام MX5 معرفی کرد. این محصول بدنه تمام‌فلزی و پردازنده هشت هسته‌ای از نوع Helio X10 ساخت کمپانی مدیاتک دارد. حال خبرهایی به گوش رسیده مبنی بر اینکه گویا این کمپانی به‌دلیل در دسترس بودن چیپ Helio X20 پرچم‌دار بعدی خود، یعنی MX6، را با این پردازنده عرضه خواهد کرد؛ ۱۰ هسته SoC و سی‌پی‌یو سه خوشه‌ای.

image

بنچمارکی از این محصول به اینترنت راه یافته و ما به‌لطف AnTuTu، که نرم‌افزار بسیار معتبر تست قدرت سخت‌افزاری دیوایس‌های مختلف است، تقریبا مطمئن شدیم که خبر فوق صحت دارد و Meizu MX6 را با چیپ MediaTek Helio X20 خواهیم دید. سایر اطلاعاتی که در رابطه با مشخصات فنی این محصول منتشر شده شامل مواردی همچون استفاده از ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای داخلی، نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسلی، پشتیبانی مخابراتی از شبکه 4G LTE و همچنین استفاده پیش‌فرض از اندروید ۶.۰ مارشمالو است. 

باید فعلا صبر کرد و دید این خبر تا چه حد صحت دارد و آیا به‌زودی MX6 را با چنین پردازنده قدرتمندی خواهیم دید یا خیر. نظر شما چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Mhmd

۱۳۹۵/۵/۱۲
من گوشی پرو ۵ و ام‌ایکس ۵ این برند خریدم.از لحاظ سخت افزاری عالی هستن.روت شدنش فقط با یه تیکه!!
تعویض رامش‌فوق العاده ساده.
هر دوشو از بست فون خریدم.من که از دوتاشم راضیم.
پرو ۶ هم برا یکی دیگه خریدم‌تو راهه.این دیگه فوق العادس.منظرم بست‌فون ازش آنباکسینگ بده بیرون

m.abdi730

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
یا پیغمبر...

سینا

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
جلوش چقد شبیه گلکسی اس6 ه