خانهاخبار
​آیا گوشی مرموز سامسونگ را در 2016 می‌بینیم؟

​آیا گوشی مرموز سامسونگ را در 2016 می‌بینیم؟

سال 2014 بود که سامسونگ یک ویدئو از کانسپت گوشی هوشمندی با نمایشگر تاشو منتشر کرد. آیا 2016 زمان موعود برای معرفی این گوشی است؟
۱۳۹۴/۱۰/۲۰

محققی از HSBC پیش‌بینی کرده که سامسونگ تا پایان سال 2016 می‌تواند اولین گوشی با نمایشگر تاشو را معرفی کند؛ گوشی هوشمندی که با باز شدن نمایشگر به تبلت تبدیل می‌شود!

image

 

در حال حاضر اخبار منتشرشده در مورد گوشی با نمایشگر تاشوی سامسونگ در حد پیش‌بینی است و هیچ منبعی از سامسونگ آن را تایید یا رد نکرده است، اما با توجه به آنچه در نمایشگاه CES 2016 دیدیم، بعید نیست تا پایان سال 2016 چنین محصولی را نیز در بازار ببینیم. چند سال پیش عکس‌هایی از اسلایدهای ارائه‌شده سامسونگ به بیرون درز کرد که ساخت چنین محصولی را در 2018 ممکن می‌دانست. طی چند وقت اخیر این شایعات قوت بیشتری گرفته و زمان عرضه محصول سال 2017 پیش‌بینی شده است و اکنون می‌بینیم که منابع اطلاعاتی جدید ادعا می‌کنند سامسونگ به کار خود سرعت بیشتری داده و می‌خواهد این محصول را تا پایان 2016 معرفی کند. این فرضیه را نمی‌توان رد کرد، چراکه رقیب هموطن سامسونگ یعنی ال‌جی در نمایشگاه CES 2016 از نمایشگری پرده برداشت که مانند روزنامه لوله می‌شود و این ممکن است دلیل عجله سامسونگ باشد.

image

 

ما تصور می‌کنیم سامسونگ به‌احتمال زیاد گوشی‌های تاشوی اولد خود را تا پایان 2016 معرفی کند، برخلاف تصور کارشناسان موبایل که می‌گویند این محصول در 2017 معرفی خواهد شد. سامسونگ تلاش بسیاری می‌کند تا سهم بازار خودش را حفظ کند و آن را افزایش دهد. به‌نظر ما گوشی‌های تاشوی اولد می‌توانند بازار گوشی‌های هوشمند سامسونگ را متحول کنند و تبدیل به محصولاتی شوند که «قاتل» سایر پرچم‌داران لقب بگیرند. چرا؟

  • نمایشگر اولد تاشو می‌تواند به تولید محصولات متنوع و گسترده‌ای منجر شود که سلیقه بسیاری از کاربران را پوشش دهد.
  • این نوع نمایشگر به کاربران بهترین امکان را می‌دهد، یعنی می‌توانند هم گوشی داشته باشند و هم تبلت. 
  • امکان تبدیل گوشی به تبلت می‌تواند سهم بازار سامسونگ را با یک محصول در هر دو شاخه گوشی و تبلت افزایش دهد.

از طرفی حرکت سامسونگ برای ساخت گوشی با نمایشگر تاشو ممکن است به رشد بازار زنجیره تولید پنل‌های اولد منجر شود؛ از سازندگان پنل گرفته تا سازندگان تجهیزات و تامین‌کنندگان قطعات و مواد اولیه.

خیلی سخت نیست که بدانیم گوشی‌ای با نمایشگر تاشو چه تاثیری بر بازار خواهد داشت و این دست محصولات سال‌‌هاست که در فهرست آرزوهای گیک‌ها و دوستداران تکنولوژی قرار دارد.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.


نظر شما در مورد گوشی با نمایشگر تاشوی سامسونگ چیست؟
به‌نظر شما این گوشی را در سال 2016 می‌بینیم؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

s

۱۳۹۴/۱۰/۲۷
دوست گرامی اولین برند ی که میخواد این کاررو بکنه سامسونگه ال جی از سامسونگ طرز ساخت رو پرسیده وسامسونگ هم بهش گفته این کجاش کپیه خیلی هم خوبه .سامسونگ کپی نمی کنه .درضمن اینقدر به دروغ گویی مشغول نشو دوست گرامی.

ali

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
سلام واقعا که تا ی چیزی میشه میگین تقلیده والا من هرجارو سر میزنم میگن سامسونگ تقلید ایا ال جی هواوی سونی و چند تا مارک دیگه مگه تقلید نمیکنن خب اون ی ماکت بوده ولی این ی موبایل واقعیه

محمد

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
انقد چامچونگ رو داره حتی چیزایی رو که در نیومده کپی می کنه

max

۱۳۹۴/۱۰/۲۳
تا ال جی هی نمایشگر معرفی میکنه  این سامسونگ میپره با اختراع ال جی یه چیزی تولید کنه و بگه اولین....مثل ماکت گوشی ال جی از دو طرف خم که زودی سامسن.گ ایدشو برداشت و اج رو تولید کرد خخخخخ چقدر نو آوره این سامچونگ

طاها

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
کم کم پیشرفتی رو که تو فیلما می دیدیم به واقعیت تبدیل میشن .