خانهاخبار
​ساعت جدید روی مچ سونی

​ساعت جدید روی مچ سونی

کمپانی دوست‌داشتنی سونی در نمایشگاه CES 2016 ساعت جدیدی معرفی کرد. با ما همراه باشید تا با ساعت FES سونی بیشتر آشنا شویم.
۱۳۹۴/۱۰/۲۰

سونی در CES 2016 هیچ گوشی هوشمند یا حتی وسیله مرتبط با موبایلی معرفی نکرد. برای ما جذاب‌ترین محصول سونی در نمایشگاه CES 2016 ساعت FES این شرکت بود. FES یک ساعت معمولی است که به نمایشگر ای‌- پیپر (e-paper) مجهز شده. این نمایشگر الکترونیکی مصرف بسیار کمی دارد و باعث می‌شود عمر باتری این ساعت به حدود 2 سال برسد.

 

image

 

اما شاید سوال کنید چرا یک ساعت غیرهوشمند برای ما جالب است. در پاسخ باید گفت: هرچند ساعت سونی ساعت غیرهوشمند است، می‌تواند به الگویی برای سایر تولیدکنندگان ساعت هوشمند تبدیل شود.
سونی سابقه خوبی در تولید ساعت و به‌خصوص ساعت هوشمند دارد. طراحی FES بسیار شکیل و نمایشگر الکترونیکی آن بسیار چشم‌نواز است و بند‌ها طراحی شگفت‌انگیزی دارند. FES وزن نسبتا کمی دارد و به‌نظر می‌رسد هنگام به مچ بستن آن مشکلی ایجاد نشود.

 

بدون شک باید گفت ساعت FES سونی یکی از بهترین و زیباترین ساعت‌هایی است که در CES 2016 دیدیم، اما شاید بهتر بود کاری بیش از نمایش زمان و اعلام وقت انجام می‌داد تا طرفداران تکنولوژی بیشتر به سمت این محصول جذب شوند. اگر این ساعت شما را هم هیجان‌زده کرده، باید بدانید که قیمتش حدود 300 دلار خواهد بود. به‌هرحال غیرهوشمند بودن این ساعت هم چیزی از ارزش‌های آن کم نمی‌کند و ظاهر زیبا و شکیل این محصول جدید سونی می‌تواند چشم کاربران بسیاری را خیره کند.

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهیار

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
سونی بهترینه.

نیما

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
بنازم به این خلاقیت. جونم............

Saeed

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
سونی همیشه بهترین کیفیت رو تو محصولاتش به کار می بره، سونی بهترینه.

Rabin

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
ایول به سونی واقعا عاشق این ساعتش شدم از هر چی ساعت هوشمند بهترمنتظر هستیم به امید روزی که تو ایران هم بیاد