خانهاخبار
بهترین‌های نمایشگاه CES 2016 از نگاه جی‌اس‌ام

بهترین‌های نمایشگاه CES 2016 از نگاه جی‌اس‌ام

در چند روز گذشته شاهد معرفی محصولات مختلفی در نمایشگاه CES 2016 بودیم که بعضی از آنها واقعا جالب توجه بودند. در این مطلب 5 محصول از بهترین‌های CES امسال را انتخاب کرده‌ایم که آنها را به شما معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۴/۱۰/۲۱

روز گذشته نمایشگاه CES 2016 به پایان رسید؛ نمایشگاهی که شاهد معرفی محصولات الکترونیکی متعددی بود. جدا از لوازم برقی خانگی، اتومبیل و گجت‌های گوناگون آنچه برای ما و احتمالا شما بیشتر اهمیت داشت محصولات شرکت‌های مختلف در حوزه موبایل، تبلت و لپ‌تاپ بود.
در این مطلب 5 محصول برتر نمایشگاه CES 2016 به انتخاب جی‌اس‌ام را به شما معرفی می‌کنیم. در صورتی که فکر می‌کنید محصول دیگری نیز شایسته قرار گرفتن در این لیست است، آن را در کامنت‌ها به ما اعلام کنید.

 

بهترین گوشی: Huawei Mate 8

 

image

 

شرکت هوآوی درواقع Mate 8 را پیش از سال جدید میلادی در چین معرفی کرد، اما اعلام قیمت و زمان عرضه آن را به نمایشگاه CES 2016 موکول نمود تا سوغاتی ارزشمندی با خود به امریکا بیاورد. با این حال امریکا فعلا جزو کشورهایی نیست که Mate 8 در آنها عرضه می‌شود.
این گوشی هوشمند نمایشگر 6 اینچی، پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 950، حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین جلو 8 مگاپیکسلی، دوربین عقب 16 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید 6 دارد و قیمت آن از 500 دلار آغاز می‌شود.

 

بهترین لپ‌تاپ: Razer Blade Stealth

 

image

 

ریزر نامی آشنا برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری است. این شرکت در نمایشگاه امسال Razer Blade Stealth را معرفی کرد که تمام ویژگی‌های یک اولترابوک را داراست. نمایشگر 12.5 اینچی Full HD یا 4K، پردازنده Core i7 6500U اینتل، 8 گیگابایت رم و 128 تا 512 گیگابایت حافظه SSD به همراه مجموعه‌ای از پورت‌های مختلف همگی در دستگاهی به ضخامت 13 میلی‌متر جای گرفته‌اند.
اما آنچه این اولترابوک را به یکی از بهترین‌های CES 2016 تبدیل کرده امکان اتصال به کارت گرافیک خارجی است. در کنار Razer Blade Stealth جعبه‌ای به نام Razer Core فروخته می‌شود که می‌توان در آن هر کارت گرافیک دسکتاپی را نصب کرد و با کابل Thunderbolt 3 قدرت آن را به لپ‌تاپ انتقال داد تا قادر شود سنگین‌ترین بازی‌های ویدئویی را اجرا کند.

 

بهترین تبلت: Samsung Galaxy TabPro S

 

image

 

تاکنون سامسونگ از نام Galaxy تنها برای دستگاه‌های اندرویدی خود استفاده کرده بود، اما TabPro S اولین دستگاه ویندوزی این شرکت است که با این برند به بازار می‌آید. گلکسی تب پرو اس، همچون سرفیس پرو، با کیبوردی جداشدنی عرضه می‌شود که به‌عنوان کاور نیز استفاده می‌شود تا هم به‌عنوان تبلت و هم لپ‌تاپ قابل استفاده باشد.
Galaxy TabPro S نمایشگر 12 اینچی (با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل)، پردازنده 2.2 گیگاهرتزی Core M اینتل، 4 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل ویندوز 10 دارد و باتری آن تا 10 ساعت به دستگاه شارژ می‌رساند.

 

بهترین ابزار پوشیدنی: Misfit Ray

 

image

 

در نمایشگاه CES 2016 امسال شاهد معرفی ساعت‌های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی مختلفی بودیم، اما در این بین دستبند هوشمند Misfit Ray با سایرین متفاوت بود. کار Misfit Ray، مانند هر دستبند هوشمند دیگر، پیگیری فعالیت‌های روزانه، شمارش گام و رصد وضعیت خواب کاربر است. قسمت اصلی Ray از جنس آلومینیوم ساخته شده و طراحی مدوری دارد. استفاده از چراغ LED به‌جای نمایشگر نیز موجب شده عمر باتری قابل تعویض آن به 6 ماه برسد.
Misfit Ray با سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است و با دو بند پلاستیکی و چرمی فروخته می‌شود که اولی 100 دلار و دومی 120 دلار قیمت دارد.

 

بهترین وسیله جانبی: Samsung Portable SSD T3

 

image

 

در حال حاضر سامسونگ یکی از بهترین تولیدکنندگان حافظه‌های SSD در جهان است و به‌وضوح می‌توان سلطه آن را در این بخش بازار حس کرد. با آغاز سال جدید، این شرکت کره‌ای مدل جدیدی از حافظه‌های SSD جیبی خود را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.
سرعت خواندن و نوشتن این SSD قابل حمل به 450 مگابایت در ثانیه می‌رسد و با پورت USB 3.1 به کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپ‌تاپ وصل می‌شود. T3 در ظرفیت‌های 2TB ،1TB ،500GB ،250GB فروخته خواهد شد، اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

 

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

DARK LORD

۱۳۹۴/۱۰/۲۱
 چرا دروغ مینویسین؟ توی 10 زمینه تکنولوژی سامسونگ هیچ جایزه یی نبرده ...شما 2تا خودت رای به سامسونگ دادی اصلا هم به عمد بقیه برندها رو نگفتی چرا این کارو میکنین ؟ مثلا چرا نمیگی بهترین تلویزیون ال جی شد یا بهترین سینما خانگی فیلیپس جایزه لپتاپ هم به ریزر رسید جایزه تکنولوژی خودرو به شورولت ...