خانهاخبار
ورود TP-LINK به بازار تلفن های هوشمند با Neffos

ورود TP-LINK به بازار تلفن های هوشمند با Neffos

تی پی لینک یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات شبکه بی سیم در دنیا، با معرفی دو موبایل هوشمند از سری Neffos ، گام نخست را برای ورود به بازار تلفن همراه برداشت.
۱۳۹۴/۱۰/۱۹

سرعت بالا، ظرفیت داخلی مناسب و برنامه های هوشمند کاربردی در کنار دوربین قدرتمند تعبیه شده در نخستین تلفن های هوشمند تی پی لینک، بیانگر آن است که این کمپانی قصد دارد فصل تازیه ای را در دنیای ارتباطات آغاز کند.

Neffos C5 یکی از این تازه واردان است. C5را می توان به نوعی پرچمدار تی پی لینک در عرصه تلفن همراه دانست. در این محصول یک پردازنده 64 بیتی قدرتمند به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم به کار رفته است.

Neffos C5 با صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی و مجهز به تکنولوژی IPS، تصاویر بسیار روشنی را نمایش می دهد که تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر و جزئیات دقیق رنگ آن در زوایای مختلف دارد. دیافراگم  بازf/2.0  برای دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی، در کنار دوربین 5 مگاپیکسلی جلوی آن به شما امکان گرفتن عکس هایی شگفت انگیز را می دهد. بد نیست بدانید دوربین C5 بیش از 30 فیلتر هنرمندانه برای هرچه زیبا تر نشان دادن تصاویر ثبتی خود در اختیارتان قرار می دهد.

Neffos C5L دیگر تلفن هوشمند تی پی لینک است که مجهز به 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است که قابلیت پشتیبانی تا 32 گیگابایت حافظه میکرو اس دی را نیز دارد. این دستگاه دارای دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 2 مگاپیکسلی در جلو می باشد.

 

image

 

امیرمسعود عادل منش، مدیربازاریابی تی پی لینک در ایران، در خصوص تجربه جدید این کمپانی گفت: Neffos یک ماجرا جویی جدید برای شرکت تی پی لینک است تا جزئیات جدیدی را به زندگی کاربران موبایل وارد کند. با توجه به توانایی تی پی لینک در عرصه شبکه بی سیم انتظار می رود این کمپانی بجزء بازیگران اصلی بازار تلفن های همراه شود.

سری Neffos زیبایی و سادگی را با طراحی صنعتی خاص خود به نمایش می گذارد. این محصول تاکید زیادی بر جزئیات و رنگ اصلی مواد به کار رفته در آن دارد که احساس خوبی را با طراحی منحنی شکل و تخت آن به  ارمغان  می آورد.

عادل منش اظهار داشت: فلسفه ساده و هوشمند از ویژگی های اصلی کلیه محصولات ما بوده و هدف ما راحت تر نمودن زندگی مصرف کنندگان است. تی پی لینک به راه خود برای ساخت سبک زندگی هوشمند ادامه خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت Neffos مراجعه نمایید. www.neffos.com   

در باره تی پی لینک

تی پی لینک رتبه نخست دنیا در زمینه تولید تجهیزات شبکه بی سیم (WLAN) را در دست دارد.

این شرکت به عنوان ارائه دهنده پیشرفته ترین محصولات برای دسترسی به اینترنت، شبکه، رفع نیاز های شبکه و اینترنت مشتریان ،کار و سرگرمی با کیفیت بالای خدمات شناخته می شود. فروش تی پی لینک در سال  2014  بالغ بر 2 میلیارد دلار بوده است.

درباره نفوس

Neffos تلفنی هوشمند تولید شده توسط شرکت تی پی لینک می باشد که نام آن از زبان یونانی به معنای ابر، بر گرفته شده است. نفوس تمرکز خود را بر ساخت یک زندگی از هر نظر هوشمندانه و کارایی آسان قرار داده و همواره به توسعه محصولات و به روز نگه داشتن آنها می اندیشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
مشيه گفت خيلي مزخرفه .صداي گوشي ضعيف باتري ضعيف دوربين اشغال در كل پولتونو ميريزيد سطل اشغال

Helios

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
یعنی تی پی لینک از سیسکو هم بهتره ؟ که شما نوشتید (تی پی لینک رتبه نخست دنیا در زمینه تولید تجهیزات شبکه بی سیم (WLAN) را در دست دارد.)

Helios

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
یعنی محصولات تی پی لینک از سیسکو هم بهتره ؟ که شما نوشتید (تی پی لینک رتبه نخست دنیا در زمینه تولید تجهیزات شبکه بی سیم (WLAN) را در دست دارد.)