خانهاخبار
از بلک‌بری در CES 2016 چه خبر؟

از بلک‌بری در CES 2016 چه خبر؟

مدیرعامل شرکت Balckberry در حاشیه نمایشگاه CES عنوان کرده است که این شرکت در نظر دارد برای سال 2016 یک گوشی اندرویدی دیگر را وارد بازار کند.
۱۳۹۴/۱۰/۱۸

شرکت کانادایی بلک‌بری یکی از ده‌ها شرکت‌ بزرگی است که در نمایشگاه امسال CES شرکت کرده است. اگرچه خبرهای این شرکت به اندازه سایرین هیجان‌انگیز نیست اما دلیل نمی‌شود پیگیر خبرهایی که از این شرکت در نمایشگاه CES 2016 منتشر شده است نباشیم.
در انتهای سال 2015 شاهد معرفی اولین گوی هوشمند اندرویدی بلک‌بری بودیم، گوشی که به همین خاطر توانست توجه خیلی از کاربران را به خود جلب کند اما Priv تا کنون به صورت محدود در آمریکا و چند کشور اروپایی عرضه شده است؛ حالا شرکت سازنده پریو اعلام کرده است که قصد دارد این گوشی اندرویدی را به بازار کشورهای بیشتری بیاورد، روندی که تا پایان 2016 تکمیل خواهد شد.

 

image

 

به نظر می‌رسد که بلک‌بری پریو نیز به طلسم تاخیر در به‌روزرسانی اندروید گرفتار شده باشد. در اولین روزهای عرضه این گوشی، بلک‌بری اعلام کرده بود که در ایام سال نو، کاربران می‌توانند منتظر دریافت نسخه جدید اندروید 6 باشند اما با صحبت‌های جدید مسئولین، بعید به نظر می‌رسد حداقل تا سه ماه آینده این اتفاق رخ دهد.
مدیرعامل بلک‌بری همچنین در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که این شرکت به دنبال این است که در سال 2016 حداقل یک گوشی اندرویدی دیگر را روانه بازار کند. علاوه بر این ممکن است شاهد معرفی دستگاهی با سیستم عامل BB10 باشیم.

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سهند

۱۳۹۴/۱۰/۱۹
امیدوارم تمركز و سرمایه گذاریشو بیشتر روی سیستم عامل خودش bb10 بزاره تا یه برندخاص و امن بمونه

جی اس ام

۱۳۹۴/۱۰/۱۸
اصلاح شد. از توجه شما سپاسگزاریم

alireza

۱۳۹۴/۱۰/۱۸
برادر تیتر مطلبتون باید ۲۰۱۶ باشه نه ۲۰۶
اصلاح کنید