خانهاخبار
​شرکت DELL از دو تبلت در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد

​شرکت DELL از دو تبلت در نمایشگاه CES 2016 رونمایی کرد

نمایشگاه CES 2016 در حال برگذاری است و شرکت DELL نیز با دست پر به این نمایشگاه آمده است. دل دو تبلت دو در یک معرفی کرده است.
۱۳۹۴/۱۰/۱۸

تبلت‌های جدید دل که در نمایشگاه CES 2016  معرفی شدند بسیار چشم نواز هستند و ویژگی‌های و مشخصات بسیار خوبی نیز دارند. یکی از این تبلت‌ها به نمایشگر 4K  مجهز است، ضمنا هردوی این تبلت‌ها از USB Type-C بهره جسته‌اند. 

 

image

 

لتیتود (Latitude) 12 سری 7000 یک تبلت بسیار باریک با نمایشگر 12.5 اینچی است، وزن این تبلت کمتر از یک کیلوگرم است.
ضخامت این تبلت حدودا 8 میلی‌متر است که برای یک تبلت 12.5 اینچی فوق‌العاده است. این تبلت به‌نوعی سفارسی نیز هست و بسته به نوع سلیقه مشتری می‌تواند تغییر کند. به عنوان مثال می‌توان یکی از سه پردازنده اینتل Core M3, M5 یا M7 را انتخاب کرد. 

 

image

 

تبلت دوم، که نسبت به لتیتود 12 ارزان‌تر است، با نام لتیتود 11 سری 5000 عرضه می‌شود و نمایشگر 11 اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی دارد. از نظر ظاهری این تبلت تفاوت‌های محسوسی با لتیتود 12 دارد و به اندازه آن زیبا نیست. این تبلت نیز سفارشی می‌شود، اما محدودتر از لتیتود 12 ! به‌عنوان مثال پردازنده این محصول را می‌توان از بین دو گزینه Core M3  یا M5 انتخاب کرد. 

 

قیمت این تبلت‌ها :

  • نسخه پایه لتیتود 12 حدود 1100 دلار قیمت دارد.
  • نسخه پایه لتیتود 11 حدود 750 دلار قیمت دارد.

آیا دل نیز می‌تواند در بازار تبلت پی‌سی ها خودی نشان دهد؟ 

پوشش خبری CES 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه  CES 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۴/۱۰/۱۸
شرافتا دل کارش حرف نداره من لپ تاپشو داشتم مگه میشه ناراضی بود دل واینتل بزودی همانند سامسونگ سونی ویا ال جی و اپل جا خواهند افتاد